Sunset Jazz Club Girona

LA VENTA DE LA NEGRA

i EL NEGRERO DE PUENTE GENIL

de Jesús Cosano

presentació dels llibres i actuació musical de

Fernando Gallegos

La Venta de la Negra i El Negrero de Puente Genil són els dos últims volums de la col·lecció Los Invisibles, amb la que l'investigador i productor cultural Jesús Cosano ha establert la primera i més documentada recerca historiogràfica entorn de la presència de la negritud al territori espanyol. Un estudi que aprofundeix en la descoberta de les històries silenciades dels negres, amb un especial èmfasi sobre el protagonisme d'aquesta població esclava en l'àmbit de la música culta i popular.

dissabte 28 maig 22.00 h

OR BAREKET SAHAR

Godwin Louis saxo

Jeremy  Corren piano

Or Bareket contrabaix

Savannah Harris bateria

Nascut a Jerusalem de pares d'ascendència marroquina, iraquiana, argentina i d'Europa de l'Est, criat entre Buenos Aires i Tel-Aviv, i establert a Brooklyn des del 2011, Or Bareket és un dels baixistes més destacats de la seva generació. La seva música sintetitza els diferents móns que habita, amb una estètica personal: els seus folklores ancestrals nord-africà i llatinoamericà, el seu estudi de tota la vida de la música negra americana, i la seva experiència acompanyant a les figures més significatives del jazz actual.

Del 6 al 17 de juny tancat!

SABRINA BANFI

Alumnes de St.Gregori

DIA DE LA MÚSICA

Concerts gratuïts a la terrassa fins a les 22 h

18.00 h Grups d'improvisació de l'Aula de Jazz i Música Moderna del Conservatori de Girona

18.45h Big Band Senior i Combos de l'Escola Municipal de Música de Sant Feliu de Guíxols

19.30 h Combos de Toni Pujol

20.00 h Combos de l'escola Espai Jazz

21.00 h Combo Jazz Adults escola St.Gregori

Oriol Armet (saxo tenor), Artur Antúnez (clarinet), Jordi Novell (piano), Martí Adroher (baix) i Dani  Moreta (bateria).

21.30 h Sunset Jazz Orquestra

Domènec Serrano (clarinet), Albert Puxan (trompeta), Josep Adroher (saxo alto), Salvador Parés (saxo tenor), Joni Ripoll (trombó), Francesc Granés (guitarra), Spencer Groves (piano), Joana Ferrer (baix) i Ricard Santaló (bateria).

Concert a l'escenari interior amb suplement de 3 euros a la primera consumició

22.00 h Cesc Adroher 5tet Tribut a Jimmy Ranney

Cesc Adroher i Dani Comas (guitarres), Albert Cirera (saxo tenor), Joan Motera (contrabaix) i Ramon Prats (bateria).

dimarts 21 juny

dissabte 18 de juny a les 20.00 h