Sunset Jazz Club Girona

ONE SUMMER NIGHT

Jazz i Soul

Pedrito Martínez contrabaix

Sandra Fern, Nito Figueras i Pedrito Martínez, són alguns dels músics més presents en la nostra programació, i és sempre un honor poder gaudir de la seva música. En aquest concert podrem escoltar el seu fantàstic repertori de clàssics de jazz, el blues i el soul de tots els temps.

dijous 7 juliol 21.00 h i 22.30 h

AYA & THE JUMPIN

CATS

Swing

Aya Sima veu

Tomy Muñoz saxo

Lluís Rodríguez guitarra

Lluís Riera contrabaix

Miquel Casademont bateria

Aya & The Jumpin Cats és una nova formació gironina dedicada al jazz clàssic, amb especial voluntat de recrear les melodies i ritmes de l'anomenada swing era. El grup, que en aquesta ocasió es presentarà en formació de quintet, el formen vells amics de la casa i l'encapçala la carismàtica vocalista Aya Sima.

dijous 28 juliol 21.00 h i 22.30 h

NAMINA

Namina veu i guitarra

Pep Gol trompeta

Pep Rius contrabaix

La quarta entrega del Jazz a la Fresca la protagonitzarà Namina, una artista emergent que ens presentarà Udol, el seu quart treball discogràfic. Es tracta d'una proposta en la qual a les seves arrels, hi suma influències de la música brasilera, el blues, el folk o el jazz, amb dues figueres d'aquest estil acompanyant-la. Deixeu-vos sorprendre!

dijous 4 agost 21.00 h i 22.30 h

CHINO SWINGSLIDE & THE SHARPS

Swinh i Blues

Chino Swingslide veu i guitarra

Óscar Tinoco baix

Carlos Falanga bateria

Chino és un dels protagonistes de l'escena musical de Barcelona. Artista polifacètic que no passa desapercebut a cap escenari, solista, compositor i showman, la seva tècnica a la guitarra slide i el seu carisma a l'escenari l'han portat per sales i festivals d'Europa i els Estats Units amb un èxit indiscutible a cada actuació. Nascut a Argentina i radicat a Barcelona des de l'any 2001, ha esdevingut un dels artistes locals amb més projecció internacional.

dijous 11 agost 21.00 h i 22.30 h

IGNASI TERRAZA TRIO

Ignasi Terraza piano

Horacio Fumero contrabaix

Guillem Arnedo bateria

El pianista nord-americà Michael Kanan no podrà actuar en aquesta edició del Jazz a la Fresca per motius de salut, i en el seu lloc rebrem el llegendari pianista català Ignasi Terraza.

dijous 25 agost 21.00 h i 22.30 h

SUNSET RHYTHM KINGS

Jazz de Nova Orleans

Pau Casares clarinet

Oriol Vallés trompeta

Dani Alonso trombó

Marc Martín piano

Joan Casares bateria

Impulsor de molts projectes fantàstics dels quals hem pogut gaudir al Club, l'infatigable Dani Alonso ens presenta ara una versió renovada dels Sunset Rhythm Kings, una formació dedicada al jazz clàssic integrada per alguns dels millors músics del moment. Aquest grup de categoria taornar a ser resident al Sunset durant la pròxima tardor, oferint una sessió mensual del jazz més trepidant. Veniu a descobrir-los i quedareu atrapats pel seu swing!

en cas de pluja el concert es farà a l'escenari interior i es cobrarà un suplement de 3 euros en la primera consumició.

dijous 18 agost 21.00 h i 22.30 h

STICKS IN THE

WHEELS TRIO

Vittorio Silvestri guitarra

Sébastien Falzon Hammond

Vincent Calmettes bateria

Falzon i Calmettes són dos músics que fa vint anys que col·laboren en diversos projectes. Durant els confinaments i els repetits tocs de queda, decideixen veure's regularment pel simple plaer de practicar junts. Amb el temps, s'han consolididat com a una sòlida base rítmica, a punt per acompanyar solistes experimentats com Vittorio Sylvestri, un guitarrista italià de primer nivell, amb qui ens presentaran aquest trio d'alçada.

dijous 21 juliol 21.00 h i 22.30 h

TRAÇ

Jep Perxés piano

Oriol Casadevall contrabaix

Marc Clos bateria

El trio empordanès tRAÇ ens presentarà en primícia temes del nou disc de composicions pròpies, que tenen previst publicar ben aviat. El grup ha cercat els límits per creuar i fusionar els gèneres i les tècniques musicals, creant un repertori amb sonoritats procedents tant del jazz, el pop-rock, com de la música clàssica i contemporània.

8è Jazz a la Fresca

dissabte 30 juliol 22.00 h   ·   concert íntim a l'escenari interior

ANDRÉS BEEUWSAERT

recital

Andrés Beeuwsaert piano

Aca Seca són indiscutiblement una de les formacions musicals més destacades i influents de la història de la música, gràcies a l'extraordinari talent dels seus components i a la seva capacitat de sintetitzar i reinventar l'essència de les músiques tradicionals de la seva Argentina natal. És un gran privilegi poder rebre de nou a un dels membres fundadors del mític trio, que ens brindarà un concert màgic i íntim.

dissabte 24 setembre  ·  31è festival L'Hora del Jazz

Carl Winther piano

Johnny Åman contrabaix

Anders Mogensen bateria

El llegendari saxofonista nord-americà Jerry Bergonzi es va presentar per primera vegada al Sunset fa cinc anys, i el seu retorn al nostre escenari fa un any, no va ser possible per motius de salut. Ara, plenament recuperat i novament amb una agenda internacional de concerts ben atapeïda, tindrem una nova oportunitat per escoltar un dels saxofonistes més influents dels darrers cinquanta anys. Un luxe la seva visita a Girona, amb el suport del Modern Jazz Trio. Concert trepidant assegurat!