Sunset Jazz Club Girona

Dani Alonso trombó

Marc  Martin piano

Xavi Hinojosa bateria

L'incansable Dani Alonso encapçala els nous Sunset Rhythm Kings, un sextet de primeres espases dedicat al jazz clàssic. Els seus concerts són tota una experiència que transporta els oients a l'ambient de la Nova Orleans del segle passat, bressol d'aquesta música que tant emociona i apassiona. Veniu a gaudir dels nous ambaixadors del Club!

dissabte 29 gener 22.00 h

GORKA BENÍTEZ TRIO

Gorka Benítez saxo

Dani Pérez guitarra

David Xirgu bateria

Esperant trobar aviat una nova data per presentar-vos el fantàstic quartet Underpool 5, us proposem gaudir de l'infall·ible projecte a trio del gran saxofonista basc Gorka Benítez. En els darrers vint anys hem pogut emocionar-nos sovint amb la música de Benítez i els seus fidels acompanyants, Dani Pérez i David Xirgu, que en aquest concert ens presentaran material dels seus darrers discs i alguna estrena.

diumenge 30 gener 20.00 h

EDDIE HENDERSON QUARTET

Cicle llegendes del Jazz

Eddie Henderson trompeta

Peter  Zak piano

Joris Dudli bateria

Amb vuitanta-un anys i encara a la carretera, Eddie Henderson és una autèntica llegenda viva del jazz, havent forjat una trajectòria impressionant que l'ha dut a col·laborar amb figures històriques com Herbie Hancock, Pharoa Sanders o Benny Golson, a més de tenir publicada una extensa discografia com a líder en segells com Blue Note, Capitol o Columbia. El seu pas pel club és un gran honor i una oportunitat per escoltar un dels guardians de la tradició jazzística.

CANCEL·LAT!

diumenge 6 febrer 20.00 h

WALLACE RONEY Jr. QUARTET

Wallace Rooney Jr. trompeta

Peter Zak piano

Joris Dudli bateria

Fill  de Wallace Roney Sr i de la pianista Geri Allen, Roney Jr va mostrar des de ben petit molt d'interès per tocar la trompeta. Entre els seus ídols hi havia Freddie Hubbard, Miles Davis o Lee Morgan, i des de ben jove ha tingut l'oportunitat de compartir escenari amb moltes llegendes, entre les quals destaquen Chick Corea, Jimmy  Heath, Lenny White i Ornette Coleman. Wallace Jr. és llicenciat al prestigiós Conservatori de música d'Oberlin, desenvolupa la seva carrera tocant als Estats Units i internacionalment, i és un dels trompetistes més sol·licitats a l'àrea de Nova York.

dissabte 26 febrer 22.00 h

ERI YAMAMOTO TRIO

Eri Yamamoto piano

Masa Kamaguchi contrabaix

Oriol Roca bateria

Eri Yamamoto va néixer a Osaka, Japó, on va començar a tocar el piano clàssic a tres anys i a compondre als vuit. L'any 1995 va visitar Nova York per primera vegada i es va inspirar tant per una actuació del pianista Tommy Flanagan que va decidir traslladar-se a Nova York per estudiar jazz. Durant els últims vint-i-sis anys, Yamamoto ha estat compartint la seva música única i evocadora amb els oients de la ciutat de Nova York, i actuant internacionalment en clubs, sales de concerts i festivals.