Sunset Jazz Club Girona

Toni Saigi piano

Álvaro Torres piano

Ivo Sans bateria

El nou quintet que presetnta Ivo Sans no té líder: no importa qui estigui al davant, qui mana és sempre la música, el so. L'impuls que sent un músic quan està escoltant música o fent-la, es converteix aquí en la matèria primera més apreciada, passant davant de tota partitura o idea prèvia existent. El col·lectiu utilitza la simplicitat formal de la música d'Ivó Sans per viatjar, per diversos territoris com el jazz, la música contemporània i electrònica.

dimarts 21 novembre 22.00 h

TRAÇ

Jazz - Tribut a Thelonius Monk

Jep Perxés piano

Oriol Casadevall contrabaix

Marc Clos bateria

El passat 10 d’octubre celebràvem el centenari del naixement del genial pianista, compositor i improvisador Thelonius Monk, un element clau per entendre la revolució del jazz dels anys 40. Coincidint amb l’efemèride, podrem tornar a gaudir de TraMonktana, un projecte impulsat per tres músics empordanesos per interpretar la música de Thelonius Monk. Un gran homenatge a un dels compositors més interessants de la història del jazz.

gratuït

dijous 23 novembre 22.00 h

ONE AUTUMN NIGHT TRIO

Soul & Jazz

Pedrito Martínez contrabaix

Sandra Fern, Nito Figueras i Pedrito Martínez, són alguns dels músics més presents a la nostra programació, i és sempre un honor poder gaudir de la seva música. En aquest concert, podrem escoltar clàssics del jazz, el blues i el soul.

dissabte 25 novembre 23.00 h

RICK MARGITZA QUARTET

Jazz - Sota l’estela de Miles Davis

Rick Margitza saxo

Pierre de Bethman piano

Sylvain Romano contrabaix

Andrea Michelutti bateria

La llista de figures que han comtat amb els serveis del saxofonista Rick Margitza és llarguíssima, de Maynard Ferguson a Lou Rawls, però sens dubte haver estat a les ordres de Miles Davis marca una fita en la seva carrera. Amb Davis, va realitzar nombroses gires i participà en els discs Amandla i Live Around the World, obres cabdals que van marcar època. Pel seu debut a Girona, es presentarà liderant un quartet en què hi destaca el pianista i compositor francès Pierre de Bethman, una de les grans revelacions del jazz europeu actual.

dimarts 28 novembre 22.00 h

gratuït

dijous 30 novembre 22.00 h

5 o 6

Soul & Jazz

Vivi Latorre veu

Toni Ribó saxo

Xavier Mir guitarra

Josep Maria Escubedo hammond

Josep Borrell baix

Antoni Arasil bateria

Ja els vam poder escoltar a l nostre escenari exterior el passat Dia de la Música, i ara tornarem a tenir amb nosaltres als 5 o 6, un grup d'entusiastes de la música negra, que ens interpretaran les seves versions de clàssics del blues i el soul, on les ganes de passar-ho bé son el seu principal leitmotiv.