Sunset Jazz Club Girona

Albert Bover piano

Martín Leiton contrabaix

Genius Lee Wesley bateria

Camil Arcarazo reuneix dos dels músics més icònics i talentosos d'Espanya, Albert Bover al piano i Martín Leiton al contrabaix. Com a quart element de la banda entra en joc Genius Lee Wesley, un jove bateria de San Francisco que amb tan sols vint-i-un anys ja ha tocat en bandes de figures com Buster Williams o Gerald Clayton. Units en amistat i als escenaris els quatre músics proposen un repertori de música original d'Arcarazo on el risc i la comunicació estan en primer pla.

entrades: socis 12 euros / no socis 18 euros

diumenge 26 maig a les 20.00 h

SUNSET RHYTHM KINGS

Jazz de Nova Orleans

Pau Casares clarinet i saxo

Oriol Vallès trompeta

Dani Alonso guitarra i trombó

Marc Martín piano

Albert Martínez contrabaix Joan Casares bateria

El darrer concert de la temporada estable el protagonitzaran els Sunset Rhythm Kings, el grup de la casa, amb la seva proposta festiva i explosiva, sempre homenatjant el jazz de Nova Orleans. Un any més ens han estat acompanyat el darrer diumenge de cada mes, i esperem que per la clausura de temporada ens reunim molts dels seus fidels seguidors. No falteu a aquest final de festa!

entrades: socis 10 euros / no socis 15 euros

diumenge 16 juny a les 20.00 h

BILL McHENRY QUARTET ft IVERSON, ROSSY & KAMAGUCHI

Bill McHenry saxo tenor

Ethan Iverson piano

Masa Kamaguchi contrabaix

Jordi Rossy bateria

Pareu atenció a aquest quartet excepcional que es reunirà per primera vegada al Sunset, i pels quals hem modificat els dies de vacances. Es tracta d'una proposta tan potent, i d'uns amics del club tan estimats, que valia la pena fer tots els esforços possibles per tal de poder gaudir d'un concert que segur serà memorable. Són quatre dels nostres músics favorits de tots els temps, i si bé a alguns tenim l'oportunitat d'escoltar-los sovint, la presència d'Iverson al piano i Rossy a la bateria faran que la nit sigui un gran esdeveniment!

entrades: socis 18 euros / no socis 25 euros

DIA DE LA MÚSICA

Concerts gratuïts a la terrassa fins a les 22 h

18.00h Combo Jove Sarriart

Àngels Flores (veu), Maria Solé (flauta), Lia Garritta (saxo alto), Fèlix Renau (guitarra), Mar Nevado (piano), Joan Coromines (baix) i Maiaca  Cruz (bateria). Professor: Félix Parrado

18.45 h Combo Sènior Sant Feliu de Guíxols

Miquel Ortega (saxo alto), Marc Palau (asxo tenor), Pep Solà (saxo tenor), Joel Abraham (piano), Anna Llobet (baix) i Micky  Martínez (bateria). Professor: Jordi Morell

19.15 h Swamp Preachers

Little John Revel (harmònica i veu), Speltseed Tony (guitarra i veu) i Toni del Amo (piano).

19.45 h

20.30 h Combo Jazz Adults escola StGregori

Cesc Adroher (trompeta), Lluís Rost (guitarra), Jordi Novell (piano), Martí Adroher (baix) i Dani  Moreta (bateria). Professor: Cesc Adroher

21.15 h Sunset Jazz Orquestra

Domènec Serrano (clarinet), Cesc Adroher (trompeta), Albert Puxan (trompeta), Josep Adroher (saxo alto), Salvador Parés (saxo tenor), Esteve Dalmau (saxo tenor), Joan Parés (saxo baríton), Marco Fauth (trombó), Francesc Granés (guitarra), Spencer Groves (piano), Joana Ferrer (baix) i Ricard Santaló (bateria). Director i saxo: Ramon Cardo

divendres 21 juny

dilluns 17 juny a les 20.00 h

DANI ALONSO

Alumnes de St.Gregori

El músic i pedagog Dani Alonso és l'encarregat d'introduir al món del jazz els més petits de l'Escola St. Gregori i en aquest concert ens mostraran la feina feta durant el curs.

dimarts 18 juny a les 20.00 h

SABRINA BANFI

Alumnes de St.Gregori

La professora de cant de l'escola StGregori  i els seus alumnes ens mostraran el resultat de la feina realitzada durant el curs.