Sunset Jazz Club Girona

Vernau Mier saxo

Cesc Adroher guitarra

Toni Pujol contrabaix

Torna la música en viu al Sunset, amb un fantàstic quartet que retrà tribut al recentment desaparegut Lee Konitz. Els propers concerts dins el Club es faran en condicions extraordinàries, com aforament limitat a 25 persones o pagament de l'entrada per anticipat via PayPal. Si esteu interessats a assistir, escriviu a: sunsetgirona@gmail.com i us donarem les indicacions necessàries. No us perdeu aquest esdeveniment històric!

divendres 29 maig 21.00 h

VERNAU MIER QUARTET