Sunset Jazz Club Girona

Sunset Jazz Club C/ Jaume Pons i Martí, 12

17004 Girona

informació i reserves: sunsetgirona@gmail.com

dissabte 5 desembre 18.00 h i 20.00 h  ·  a l'escenari interior amb aforament limitat

HELENA ROSICH

Jazz i bossa nova

Helena Rosich veu

Joel Moreno guitarra

La cantant Helena Rosich, amb la seva veu càlida i plena d'emotivitat, i el guitarrista Joel Moreno, amb la dolçor i l'elegància del fraseig de la seva guitarra, s'han trobat per compartir aquest concert. Cadascun amb el seu estil propi, amb el seu espai, arriben a un llenguatge comú, donant una particular empremta als temes de Jazz, Bossa Nova i Boleros.

dissabte 12 desembre 18.00 h  ·  a l'escenari interior amb aforament limitat

SABRINA BANFI

Cicle de professors

de l'Escola de Música

StGregori

Sabrina Banfi veu i guitarra

L'Escola de Música StGregori ens proposa un nou cicle de concerts, en què acollirem de forma mensual solistes o grups formats pel seu professorat. Seran sempre en horari familiar per facilitar que els joves músics puguin venir a descobrir en concert el talent dels seus mestres.

La primera cita serà amb Sabrina Banfi, cantant i multiinstrumentista, que comptarà amb la col·laboració d'artistes convidats.

dissabte 19 desembre 18.00 h i 20.00 h  ·  a l'escenari interior amb aforament limitat

TERRAZA, TRAVER &

FUMERO

Ignasi Terraza piano

Josep Traver guitarra

Horacio Fumero contrabaix

Us presentem un fantàstic grup on els tres instruments són acompanyants i solistes alhora, alternant-se els rols en un joc ple de complicitats. Una formació que de la mà de Nat King Cole, Art Tatum, Oscar Peterson i Ahmad Jamal, es va convertir en un dels trios clàssics de la història del jazz. El seu repertori inclou estàndards de jazz coneguts i temes propis que faran servir per destapar la seva creativitat, i per a dur-nos a descobrir nous paisatges sonors.

divendres 25 desembre 18.00 h i 20.00 h · a l'escenari interior amb aforament limitat

THREE COOL CATS

Juli Aymí clarinet i saxo

Mikha Violin guitarra

Doc Scanlon contrabaix

Un any més us esperem per gaudir junts del tradicional concert de Nadal, amb el fantàstic grup que ens ha acompanyat els darrers anys. Des de la seva arribada a Barcelona, el contrabaixista i vocalista nord-americà Doc Scanlon és un dels principals animadors de l’escena del swing i el jazz tradicional de casa nostra. Els seus concerts són divertits i participatius, per passar una gran vetllada al ritme del jazz de principis del segle XX.

dissabte 26 desembre 18.00 h i 20.00 h  ·  a l'escenari interior amb aforament limitat

CARLES BENAVENT TRIO

Roger Mas piano

Carles Benavent baix

Aleix Tobias bateria

El darrer concert d'un any excepcional no podia ser menys que extraordinari, i per això ens fa una il·lusió enorme poder rebre el trio de l'increïble Carles Benavent, un dels nostres músics favorits de tots els temps. És sense dubte un dels grans renovadors del baix elèctric, alhora que finíssim orfebre de melodies, que amb més de quaranta anys de carrera ha creat obres mestres com el disc Agüita que corre, i ha treballat amb llegendes com Paco de Lucía, Miles Davis o Camarón de la Isla.