divendres 22 setembre 21.00 h i 23.00 h

Roger Mas piano

Carles Benavent baix

Roger Blàvia bateria

Carles Benavent i Antonio Serrano uniran els seus extraordinaris talents a For Jaco, Toots and Paco, un espectacle que s'estrenarà en exclusiva a Girona pel Jacophonic, en ocasió del trentè aniversari de la mort de Jaco Pastorius. Benavent, excels successor de Jaco Pastorius, i Serrano, insuperable deixeble de Toots Thielemans, van formar part dels grups llegendaris de Paco de Lucía, i junts, han preparat aquest triple homenatge que serà de traca i mocador.

dissabte 23 setembre 21.00 h

Festival Jacophonic - escenari exterior

ÀRID

Jazz & Americana

Guillem Callejón guitarra i pedal steel

Jordi Mestres baix, contrabaix i guitarra

Ricard Parera bateria i sintetitzadors

L'Hora del Jazz, festival organitzat per l'Associació de Músics de Jazz i Música Moderna de Catalunya, s'agermana amb el Jacophonic per oferir el concert del grup Àrid, una rara avis de l'escena jazzística i independent del nostre país. El seu estil evoca l'imaginari col·lectiu dels bons melòmans, amb sonoritats que ens recordaran des del jazz nòrdic més actual als revisionistes de la música nord-americana com Calexico o Wilco, per oferir un singular tribut a Jaco Pastorius.

col·laboren:

col·labora:

dimecres 20 setembre 22.00 h

Festival Jacophonic

DARIO DEIDDA TRIO

Remembering Pastorius

Dario Deidda baix

David Xirgu bateria

Dario Deidda (Salerno, 1968) és un extraordinari hereu de Jaco Pastorius i actualment col·labora amb els grups de Kurt Rosenwinkel, amb qui estarà al Village Vanguard de Nova York les quinze nits abans de volar a Girona, on oferirà el seu primer concert a l’estat en ocasió del Jacophonic. Ha treballat amb llegendes del jazz nord-americà com Benny Golson, Tom Harrell, Jerry Bergonzy o Vinnie Colaiuta, i pràcticament amb tots els grans de l'escena italiana, des d'Enrico Rava a Paolo Fresu.

col·labora: