dilluns 1 de gener

AVUI TANCAT, DISCULPEU LES MOLÈSTIES.

BON ANY NOU!!!

dijous 3 de gener 22.00 h

ELS TRES TENORS

La música d’Amy Winehouse

Lluc Casares saxo

Gianni Gagliardi saxo

Gabriel Amargant saxo

Xavi Torres piano

Vic Moliner contrabaix

Joan Terol bateria

Format per alguns dels músics més potents de la seva generació, els components d’aquest sextet resideixen en diferents racons del món, i cada Nadal tornen a casa per oferir una gira de concerts.

Enguany ens han preparat un particular tribut a la música de la desapareguda Amy Winhouse, una de les grans dives del nou soul i gran renovadora de la música negra. Primer concert de l’any, primera oportunitat per emocionar-nos amb la millor música en viu!

dissabte 5 de gener 22.00 h

AGUSTÍ BURRIEL

Sings Frank Sinatra

Agustí Burriel veu

Ivò Oller trompeta

Xavi Algans piano

Pep Rius contrabaix

Oriol González bateria

Agustí Burriel és una de les grans veus masculines de la nostra escena del jazz, swing i blues, molt conegut pels seus memorables tributs a Sinatra o Nat King Cole. En aquesta nova visita al Sunset, ens oferirà un concert dedicat als temes del jazz clàssic que van popularitzar els grans cantants del segle XX. Un clàssic del Nadal, que esperem que esdevingui una tradició anual!

diumenge 6 de gener 20.30 h

dilluns 7 de gener 22.00 h

PETER BERNSTEIN QUARTET

Peter Bernstein guitarra

Sullivan Fortner piano

Darryl Hall contrabaix

Leon Parker bateria

Peter Bernstein és un dels guitarristes més destacats de les darreres dècades, i és tot un honor poder rebre’l al Sunset per primera vegada. Posseïdor d’un talent extraordinari que va impressionar al llegendari Jim Hall, Bernstein estarà acompanyat del genial pianista Sullivan Fortner -una de les grans revelacions del jazz actual- i de la veterania rítmica de Darryl Hall i Leon Parker. Aquest concert serà possible gràcies al patrocini de Fontfreda Pintures, A pas de Jazz, Ribas Àlvarez Assessors i el mecenatge privat.

dissabte 12 de gener 22.00 h

PAQUITO GROOVE BAND feat. KOKO JEAN DAVIS

Soul / R & B

Koko Jean Davis veu

Artem Zuliev saxo

Marc Ruiz veu i teclats

Pau Ruiz guitarra

Carles Pérez baix

Aïda Casanovas bateria

Koko Jean Davis és una de les principals veus del SOUL del nostre país i una autèntica bèstia d’escenari. Després d’estar deu anys al capdavant del grup The Excitements, torna a la seva carrera en solitari i aquesta vegada però, ens visitarà convidada per la Paquito Groove Band, una formació liderada per Marc Ruiz (bateria del Lluis Coloma Trio) que aquí canta i toca els teclats. Una nit plena de soul, funk, rock i R & B.

diumenge 13 de gener 20.30 h

Iñaki Caparrós guitarra i veu

El segon diumenge de cada mes podreu gaudir i participar en aquesta jam session dedicada al soul, el blues, el funk i a la música negra en general. La coordinació anirà a càrrec d'uns grans músics que esperen ansiosos la vostra participació!

dimarts 15 de gener 22.00 h

dissabte 19 de gener 22.00 h

GORKA BENÍTEZ QUARTET

Gorka Benítez saxo

Albert Bover piano

Masa Kamaguchi contrabaix

David Xirgu bateria

Gorka Benítez és un dels nostres músics favorits i sense dubte un dels més estimats pel públic del Sunset. En aquesta ocasió es presentarà amb una formació poc habitual, amb el gran pianista Albert Bover i el mag del contrabaix, Masa Kamaguchi. Posarà el ritme David Xirgu, el seu etern escuder i plegats signaran un dels concerts que més il·lusió ens fa de la temporada. No us ho perdeu!

diumenge 20 de gener 20.30 h

Manel Fortià contrabaix

David Xirgu bateria

Us convidem a aquesta nova jam session dedicada exclusivament al jazz, en que cada tercer diumenge de mes col·laboraran músics catalans i francesos, coordinats pel pianista Sébastien Falzon, professor del Conservatori de Perpinyà. Una oportunitat per conèixer nous valors de les dues bandes de la frontera!

dimarts 22 de gener 22.00 h

LUIS GONZÁLEZ GROOVE TRIO &

DAVID MAURICIO

Jazz & Funk

Per segona temporada, el pianista i teclista Luis González i el cantant David Mauricio sumen talents, i el tercer dimarts de cada mes ens duran la seva fusió de jazz, funk i altres ritmes actuals, i comptaran en la secció rítmica amb Jordi Ruiz al baix, i Rubén Berengena a la bateria. Una bona opció per acabar el dia!

dijous 24 de gener 22.00 h

SÍLVIA COMES i

JOAN ISAAC

Cita amb àngels, tribut a

Silvio Rodríguez

Sílvia Comes veu i guitarra

Joan Isaac veu

Amb un treball artesanal immens i amb un respecte absolut per la poètica de Silvio Rodríguez i per l'emoció que transmeten les seves cançons, Sílvia Comes i Joan Isaac han confegit un espectacle que han titulat Cita amb àngels. És un treball per retre homenatge a un dels grans cantautors vius i remetre a la musicalitat del català la immensa obra del músic cubà. Cançons de totes les èpoques del cantautor, des d'Unicorn o Petita serenata diürna, fins a petites joies de la seva discografia no tan conegudes pel gran públic.

dissabte 26 de gener 22.00 h

PYBUS GROOVE

Jazz & Funk

Dave Pybus saxo

Toni Saigi “Chupi” teclats

Jules Bikoko contrabaix

Caspar St. Charles bateria

El saxofonista canadenc Dave Pybus encapçala aquest quartet de luxe integrat per alguns dels músics amb més de groove de l’escena, que també participen en altres grups com Macaco o Princess of Time. La seva magistral fusió de jazz i ritmes afro-americans com el funk i el boogaloo ens permet assegurar-vos que passareu una nit genial amb música súper refrescant!

dimarts 29 de gener 22.00 h

ALBA CARETA QUINTET

Alba Careta trompeta i veu

Egor Doubay saxo

Adrián Moncada piano

Jort Terwijn contrabaix

João Guerra bateria

La jove cantant i trompetista Alba Careta ens presentarà el seu nou quintet internacional, format per joves músics de diferents països, que ha reunit en la seva estada a Amsterdam. Ens oferiran un repertori molt variat amb temes propis, standards i boleros i us animem a descobrir-los, són uns cracks!