divendres 21 setembre 22.00 h

Olivier Ker Ourio harmònica

Emmanuel Bex orgue

François Laizeau bateria

Fréderic Monino és un baixista increïble i a França és una institució i peça clau de la història de la música, havent treballat amb moltes de les grans figures de tots els estils, des de Juliette Greco a Sylvain Luc. Com a solista, sempre ha tingut el reconeixement dels seus col·legues, i la seva fama va créixer exponencialment quan va presentar el seu disc dedicat a Jaco Pastorius, amb uns arranjaments que van fascinar públic i crítica. Per aquest concert comptarà amb uns músics que són la crema de l’escena francesa actual.

entrada 15 euros / socis 12 euros

col·labora:

dissabte 22 setembre 22.00 h

THE SANTIAGO ACEVEDO ENSEMBLE

Jazz llatí - homenatge a Jaco Pastorius

Guim G. Balasch saxo

Vicenç Solsona guitarra

Joan Monné piano

Santiago Acevedo contrabaix

Marcio Ramírez percussió

Ramón Ángel Rey bateria

El contrabaixista i compositor Santiago Acevedo, porta els seus músics a una autèntica experiència de convivència musical. En el seu nou disc “La Travesía”, el jazz, la música afro-cubana, el folklore colombià i la cançó, dialoguen, amb un resultat que enriqueix el seu virtuosisme individual. Aquest sextet de primeres espases, ens presentarà una música que sap a Sud-amèrica i fa olor de Barcelona. Una experiència cosmopolita pròpia de la capital catalana, amb cultures i sons que es fonen a cada cançó, i amb alguna jacophonia ressonant.

col·laboren:

diumenge 23 setembre 20.00 h - Concert Aperitiu

FÓRMULA 4

Jazz - homenatge a Jaco Pastorius

Guillermo Calliero trompeta

Elisabet Raspall piano

Martín Laportilla baix

Ramiro Rosa bateria

Per tancar la darrera jornada del Jacophonic, us proposem tornar a escoltar a Martín Laportilla, que a més del concert que haurà fet a duo al migdia a La Cate de Figueres, ha creat per l’ocasió un quartet amb uns acompanyants de luxe total. Junts, interpretaran un repertori que inclourà alguns estàndards dels poc escoltats, i altres composicions que donaran via lliure al baixisme il·lustrat d’aquest gran mestre de les quatre cordes. Amb l’entrada, el Sunset us convidarà als aperitius, no perdeu l’oportunitat de tastar-los!

col·labora: