divendres 1 de novembre 20.30 h

Daniel Regincós violoncel

Joan Sadurní piano

Pedrito Martínez contrabaix

Un clàssic de la programació del Jazz & Fires és el Sextet Gerió, que torna per oferir-nos una altra vetllada de música emotiva i evocadora. En el programa, un repàs a l'obra d'Astor Piazzola, i una selecció  de temes i arranjaments propis que no deixaran a ningú indiferent.

dissabte 2 de novembre 22.00 h CONCERT XVIII ANIVERSARI

JEREMY DUMONT QUINTET feat.

GODWIN LOUIS

Jean Paul Estievenart trompeta

Godwin Louis saxo

Jeremy Dumont piano

Damien Vraillon contrabaix

Armando Luongo bateria

El jove pianista belga Jeremy Dumont es presentarà per primera vegada al Sunset, amb un fabulós grup de joves figures. Per aquest concert, comptarà amb la participació de l’extraordinari saxofonista nord-americà Godwin Louis, una de les noves sensacions actuals, que ha treballat amb Herbie Hancock, Wynton Marsalis o Ron Carter, i que és un dels músics actuals més interessants i que més elogis està rebent de la crítica i la comunitat jazzística. Un gran regal d’aniversari!

diumenge 3 de novembre 20.30 h

dijous 7 de novembre 22.00 h

PERE NAVARRO QUINTET

Pere Navarro trompeta

Ferran Borrell guitarra

Joan Solana piano

Josep Colls baix

David Xirgu bateria

El jove trompetista i compositor eivissenc Pere Navarro es presentarà per primera vegada a l’escenari del Sunset, amb el seu nou treball discogràfic sota el braç. Es tracta d’un disc enregistrat en directe a Madrid, que recull temes originals d’aquest talentós músic balear, i el presentarà amb un grup de nous valors de l’escena catalana.

divendres 8 de novembre 20.00 h

PENDENT DE CONFIRMACIÓ

dissabte 9 de novembre 22.00 h

FERENC NEMETH TRIO

Greg Tardy saxo

Tzumo Arpad piano i teclats

Ferenc Nemeth bateria i veu

Membre d’una notable nissaga hongaresa de músics, Nemeth és un dels bateries més innovadors i sol·licitats internacionalment. En els seus projectes sempre compta amb músics sensacionals, i pel seu debut a Girona ens presentarà un trio espectacular que completen l’extraordinari saxofonista nord-americà Greg Tardy, i el prodigiós teclista hongarès Tzumo Arpad. No badeu, que serà un dels concerts més importants dels darrers temps!

diumenge 10 de novembre 20.30 h

Iñaki Caparrós guitarra i veu

Indra Vila bateria

El segon diumenge de cada mes podreu gaudir i participar en aquesta jam session dedicada al soul, el blues, el funk i a la música negra en general. La coordinació anirà a càrrec d'uns grans músics que esperen ansiosos la vostra participació!

dijous 14 novembre 22.00 h

BEN SIDRAN QUARTET

Ben Sidran veu i piano

Fredrik Carlquist saxo

Tom Warburton contrabaix

Leo Sidran bateria

Ben Sidran és una autèntica referència cultural als Estats Units, on és conegut per ser un dels divulgadors de Lorca, pel seu vessant de músic, escriptor, periodista i poeta, i per haver conduït un dels programes de jazz més importants de la història, en el que va entrevistar a Miles Davis. La seva poesia musicada amb jazz, és emocionant i evocativa, i gaudir-ne d'aprop, tota una oportunitat!

dissabte 16 novembre | sessions a les 20.00 i a les 22.30 h

GOLDINGS/

BERNSTEIN/

STEWART

Larry Goldings orgue

Peter Bernstein guitarra

Bill Stewart bateria

diumenge 17 novembre 20.30 h

Us convidem a aquesta nova jam session dedicada exclusivament al jazz, en que cada tercer diumenge de mes col·laboraran músics catalans i francesos, coordinats pel pianista Sébastien Falzon, professor del Conservatori de Perpinyà. Una oportunitat per conèixer nous valors de les dues bandes de la frontera!

dimarts 19 novembre 22.00 h

dissabte 23 novembre 22.00 h

PETROS KLAMPANIS TRIO

Kristijan Randalu piano

Petros Klampanis contrabaix

Bodek Janke bateria

Sempre sorprenent i creatiu, tant sigui exercint de contrabaixista com de compositor, Petros Klampanis ens assegura que assistir a un concert seu sempre és una experiència única. Fins ara no només no ens ha fallat, sinó que ha protagonitzat alguns dels concerts més emocionants que hem viscut, i aquesta nova entrega per presentar-nos el disc Chroma, promet ser molt emotiva.

dimarts 26 novembre 22.00 h

GERARD GUSE OH NO! TRIO