dissabte 19 setembre 19.00 h i 21.00 h  ·  a l'escenari interior amb aforament limitat

GONZALO DEL VAL TRIO  & BENET PALET

30è Festival L'Hora del Jazz -

Memorial Tete Montoliu

Benet Palet trompeta

Marco Mezquida piano

David Mengual contrabaix

Gonzalo del Val bateria

El baterista i compositor burgalès Gonzalo del Val torna al Sunset amb el seu fabulós trio i l'extraordinari Benet Palet a la trompeta, per presentar-nos la música que conté el seu nou disc, "Cancionero", publicat pel segell Fresh Sound New Talent. Es tracta d'un projecte molt personal que inclou la col·laboració d'Albert Pla.

Aquest concert està generosament auspiciat per l'Associació de Músics de Jazz i Música Moderna de Catalunya.

dissabte 26 setembre 19.00 h i 21.00 h  ·  a l'escenari interior amb aforament limitat

SMACK DAB

30è Festival L'Hora del Jazz -

Memorial Tete Montoliu

Oriol Vallès trompeta

Lluc Casares saxo

Joan Monné piano

Pau Sala contrabaix

Andreu Pitarch bateria

Smack Dab és un potentíssim grup impulsat per Joan Casares i Oriol Vallès, que reuneix en el format de quintet clàssic alguns dels músics més impressionants de la seva generació. Un grup increïble que fa anys que esperàvem poder escoltar a casa, i que finalment serà possible gràcies a la generositat de l''Associació de Músics de Jazz i Música Moderna de Catalunya.