SUNSET JAZZ CLUB

Sunset Jazz Club

C/ Jaume Pons i Martí, 12

17004 Girona

més informació i reserves: sunsetgirona@gmail.com

Reprenem la programació de concerts i activitats a l'escenari interior, amb l'aforament limitat segons les noves normes de seguretat sanitària.

Donada la limitació de places, pels pròxims concerts us recomanem fer reserva prèvia.

Els següents dos grans concerts programats formen part de la 30a edició del festival L'Hora del Jazz - Memorial Tete Montoliu, que impulsa i patrocina l'Associació de Músics de Jazz i Música Moderna de Catalunya. Seran dues propostes increïbles, no badeu i assegureu-vos plaça!

Amb el suport de:

OBERT AMB LIMITACIONS D'AFORAMENT

Ens trobareu cada dia (dimecres tancat pel vostre descans) des de les 19 h fins a la 1h, amb estricte control de l'aforament i compliment de les mesures higièniques. La terrassa també és oberta des de les 19 h, fins a les 12.30 entre setmana, i fins a la 1 h divendres i dissabtes.

Recordeu que us podeu associar al Sunset des de la plataforma Patreon. Les quotes estan servint per fer possibles totes les activitats culturals que programem, i per oferir-vos interessants avantatges. Animeu-vos a formar part del vostre club:

patreon.com/SunsetJazzClub.

Us animem també a seguir-nos a les xarxes socials i a subscriure-us al nostre butlletí, per tal d'estar al corrent de totes les notícies.