SUNSET JAZZ CLUB

CAS../castellano/EL_CLUB.html
ENG../english/WELCOME.html
Subscriu-te al nostre butlletí!http://eepurl.com/bFuC_v

El Sunset Jazz Club és una sala de concerts situada al centre històric de Girona (Barri Vell), que des de l’any 2001 treballa de valent per programar les millors actuacions a la ciutat, especialment de jazz però també d’altres estils, tant d'artistes nacionals com internacionals. El Sunset acull concerts, jam sessions, audicions de les principals escoles de música moderna, classes magistrals, i impulsa tres festivals: Jazz a la Fresca, Jacophonic i Jazz & Fires, a més de ser els organitzadors auspiciats per la UNESCO del Dia Internacional del Jazz a Girona.

Al Sunset també us oferim una gran selecció de cocteleria, una àmplia carta de whiskys escocesos, així com de les ginebres i vodkes més exclusives del mercat, i ara també servim sopars deliciosos. Les fustes de formatges són la nostra especialitat i tenim moltes més propostes gastronòmiques interessants per tots els paladars, demana’ns els suggeriments del dia!

Obrim a diari des de les 20 h fins a la matinada i els diumenges des de les 19 h. Dimecres tanquem per descans, excepte vigílies de festiu. Servim sopars cada dia des que obrim fins a la matinada, excepte durant alguns concerts.

Sunset Jazz Club C/ Jaume Pons i Martí, 12

17004 Girona

més informació i reserves: sunsetgirona@gmail.com

Carles Benavent