SUNSET JAZZ CLUB

Sunset Jazz Club

C/ Jaume Pons i Martí, 12

17004 Girona

més informació i reserves: sunsetgirona@gmail.com

Carles Benavent

OBERT AMB LIMITACIONS D'AFORAMENT

Ens trobareu tots els dies des de les 18 h fins a la matinada com habitualment, amb estricte control de l'aforament i compliment de les mesures higièniques. La terrassa també oberta des de les 18 h, fins a les 12.30 entre setmana, i fins a l'1.30 h divendres i dissabtes.

Recordeu que us podeu associar al Sunset des de la plataforma Patreon. Les vostres quotes serviran per ajudar-nos a superar la crisi actual i per sostenir la programació que esperem reprendre ben aviat. Animeu-vos a formar part del vostre club!

patreon.com/SunsetJazzClub.

Us animem a seguir-nos a les xarxes socials i a subscriure-us al nostre butlletí, per tal d'estar al corrent de totes les notícies.

6è Jazz a la Fresca, tots els dijous de juliol i agost a les 21 i les 22.30 h.

L'edició d'enguany estarà marcada per la crisi sanitària, que ens obliga a canviar el format per tal de garantir la seguretat del públic, els artistes i els treballadors.

Enguany el recinte exterior serà tancat, amb l'aforament reduït i prioritzant les reserves prèvies.

Serà obligatòria la desinfecció de mans i l'ús de mascareta fins a estar acomodats, i es cobrarà un suplement de 3 euros en la primera consumició.

Feu ja les vostres reserves i no us quedeu sense places!

Amb el suport de: