SUNSET JAZZ CLUB

Sunset Jazz Club

C/ Jaume Pons i Martí, 12

17004 Girona

més informació i reserves: sunsetgirona@gmail.com

PROGRAMACIÓ DE CONCERTS

La programació de les pròximes setmanes estarà condicionada per les noves mesures de contenció de la pandèmia.

Si us cal més informació o qualsevol aclariment, ens podeu escriure a: sunsetgironagmail.com

Cliqueu el cartell per veure els detalls dels concerts confirmats.

Amb el suport de:

NOUS HORARIS:

Tancat fins a nou avís.

ARA MÉS QUE MAI, FES-TE SOCI DEL SUNSET!

Us podeu associar al Sunset des de la plataforma Patreon i a més d'estar col·laborant amb els concerts i activitats, podreu gaudir d'interessants avantatges. Animeu-vos a formar part del vostre club des d'avui mateix: patreon.com/SunsetJazzClub

Per donacions puntuals podeu clicar: paypal.me/SunsetJazzClub

Us animem també a seguir-nos a les xarxes socials i a subscriure-us al nostre butlletí, per tal d'estar al corrent de totes les notícies.

#JoSocSunset #GironaJazz #SupportYourLocalJazzClub

DIA INTERNACIONAL DEL JAZZ 2021

El 30 d'abril és el Dia Internacional del Jazz i a Girona ho celebrem des de fa deu anys amb concerts i altres activitats entorn el Jazz.

Per poder aplicar millor les mesures de prevenció en front la COVID, enguany repartirem les activitats en quatre dies, amb els aforaments i horaris adaptats.

Trobareu tots els detalls a la secció CONCERTS.

#GironaJazz #JazzDay #JoSocSunset