SUNSET JAZZ CLUB

Sunset Jazz Club

C/ Jaume Pons i Martí, 12

17004 Girona

més informació i reserves: sunsetgirona@gmail.com

A punt de començar la novena edició del cicle Jazz & Fires, han entrat en vigor les noves mesures per controlar la pandèmia, que obliguen a tancar el sector de l'hostaleria i restauració.

Els concerts previstos al Sunset es duran a terme sense servei de bar, amb aforament limitat, i amb reserva prèvia obligatòria.

Per més informació i reserves:

sunsetgironagmail.com

Amb el suport de:

TANCADA TEMPORALMENT LA SECCIÓ DE BAR

OBERT NOMÉS ELS DIES DE CONCERT AMB RESERVA PRÈVIA. CONSULTEU LA PROGRAMACIÓ

#SupportYourLocalJazzClub

Recordeu que us podeu associar al Sunset des de la plataforma Patreon. Les quotes estan servint per fer possibles totes les activitats culturals que programem, i per oferir-vos interessants avantatges. Animeu-vos a formar part del vostre club des d'avui mateix:

patreon.com/SunsetJazzClub.

Us animem també a seguir-nos a les xarxes socials i a subscriure-us al nostre butlletí, per tal d'estar al corrent de totes les notícies.