SUNSET JAZZ CLUB

CAS../castellano/EL_CLUB.html
ENG../english/WELCOME.html
Subscriu-te al nostre butlletí!http://eepurl.com/bFuC_v

El Sunset Jazz Club és una sala de concerts situada al centre històric de Girona (Barri Vell), que des de l’any 2001 programa actuacions dels millors artistes nacionals i internacionals. Acollim concerts, jam sessions, audicions d’escoles de música moderna, classes magistrals o presentacions de llibres, i impulsem els festivals Jazz a la Fresca, Jacophonic i Jazz & Fires, a més de ser els organitzadors del Dia Internacional del Jazz a Girona.

Per beure us oferim una gran selecció de cocteleria, una àmplia i selecta carta de whiskys, així com les ginebres i vodkes més exclusives del mercat. Consulteu-nos els vins de la setmana.

Per menjar us proposem les nostres delicioses fustes de formatges del món, embotits artesans, patés o anxoves, i saborosos entrants que renovem setmanalment.

Obrim cada dia des de les 20 h fins a la matinada i els diumenges des de les 19 h. Dimecres tanquem per descans, excepte vigílies de festiu. Servim sopars cada dia des que obrim fins a la matinada, excepte durant alguns concerts.

Sunset Jazz Club C/ Jaume Pons i Martí, 12

17004 Girona

més informació i reserves: sunsetgirona@gmail.com

Carles Benavent