dijous 13 juliol 21.00 h i 22.30 h

Dani Pérez guitarra

David Mengual contrabaix

David Xirgu bateria

Un any més, el Jazz a la Fresca participarà en la inauguració del Festival de Guitarra de Girona, presentant el concert d’un dels guitarristes més destacats de l’escena catalana. Dani Pérez ens presentarà en aquesta actuació la música que conté Resumen, un disc enregistrat en viu a la sala Robadors de Barcelona i publicat pel segell UnderPool. Jazz de nivell, amb la participació dels grans David Mengual al contrabaix, i David Xirgu a la bateria.

dijous 6 juliol 21.00 h i 22.30 h

ALBERT MARQUÈS TRIO & GIANNI GAGLIARDI

Flamenco & Latin Jazz

Gianni Gagliardi saxo

Albert Marquès piano

Raphael Pannier bateria

La tercera edició del Jazz a la Fresca arrencarà amb força, amb el jazz de tocs flamencs i llatins que ens proposa el pianista Albert Marquès. Aquest grup l’integren tres músics catalans que estan triomfant a Nova York, amb el suport rítmic del bateria francès Raphael Pannier, també resident a la ciutat dels gratacels. Junts, oferiran un concert potent en el qual presentaran la música inclosa en el disc Live at the South Bronx.

dijous 20 juliol 21.00 h i 22.30 h

THE SUITCASE BROTHERS

Blues

Santos Puertas veu i guitarra

Víctor Puertas veu i harmònica

The Suitcase Brothers és un duet acústic dedicat al blues tradicional, en el que destaca l’energia i interacció entre aquests talentosos germans. Han passejat la seva música en festivals d’arreu del món i fins i tot van quedar aconseguir el 2n premi al prestigiós Blues Challenge de Memphis l’any 2013. Un gran luxe poder tornar a escoltar-los en el 3r Jazz a la Fresca!

dijous 3 agost 21.00 h i 22.30 h

TÒFOL MARTÍNEZ ORGANIC TRIO

Blues - presentació del CD

No Panic

Tòfol Martínez veu i guitarra

Gerard Nieto hammond

Agustí Borrell bateria

Tòfol Martínez ens presenta el seu nou àlbum No Panic!, una imatge sonora del moment que viu la seva banda de blues. El passat octubre, la Tòfol Martínez Blues Band va aparèixer als estudis Soundclub d'en Lluís Costa, i en una sessió d'una sola tarda varen enregistrar aquest àlbum. La filosofia del disc és: sense por!, ja que la por mai és una opció per aquest bluesman tossenc, tan amant del risc del directe.

dijous 27 juliol 21.00 h i 22.30 h

Festa Major del Barri de Sant Fèlix

PAU CASARES & THE SWING MESSENGERS

Jazz & Swing

Pau Casares saxo tenor

Alba Alsina saxo alto

Pablo Martín trombó

Raül-Marc Portell piano

Miquel Casademont bateria

The Swing Messengers és un grup format  joves estudiants de jazz, que puntualment conviden a alguns dels seus mestres per oferir concerts plegats. Ja els hem pogut escoltar amb Gerard Nieto o David Mitchell, i en aquesta ocasió gaudirem de valent amb la col·laboració estel·lar del saxofonista Pau Casares, recentment nomenat Jazzterrassman, pel festival egarenc. No us els perdeu!

dijous 10 agost 21.00 h i 22.30 h

GIRONA PERPINYÀ CROSSING

Jazz & Funk

Alex Augé saxos

David Poblete teclats

André Mallau bateria

Girona - Perpinyà Crossing és un projecte que uneix els músics nord-catalans Alex Augé i André Mallau -ambdós professors del Conservatori de Perpinyà-, amb el pianista i teclista David Poblete, impulsor de l’escola Espai Jazz. Aquests músics dinàmics i virtuosos, després d’haver coincidit en nombroses jams al Sunset, inicien aquest nou grup amb el qual toquen temes propis i clàssics del jazz amb tocs de funk i boogaloo. Pura energia!

dijous 17 agost 21.00 h i 22.30 h

DUMPY LOBSTERS TRIO

Swing

Òscar Font veu i trombó

Albert Romaní guitarra

Artur Regada contrabaix

Dumpy Lobsters Trio és un grup dedicat al jazz clàssic encapçalat pel carismàtic col·laborador de la Locomotora Negra Òscar Font, que junt a l’històric contrabaixista Artur Regada i al gran guitarrista Albert Romaní oferiran una nit amb el millor swing i bon humor.

dijous 24 agost 21.00 h i 22.30 h

WAX & BOOGIE

Blues & Boogie Woogie

Ster Wax veu

David Giorcelli piano

Oriol Fontanals contrabaix

Reginald Vilardell bateria

Ster Wax i David Giorcelli capten com pocs l’esperit de la música tradicional afroamericana, per transformar-lo en el seu propi llenguatge d’expressió.​Formen part del seu repertori habitual shuffles, boogie woogie, rock, swing o jumps, sense oblidar els intensos i càlids slow down. Pel seu debut a Girona, vindran acompanyats per Reginald Vilardell a la bateria, i al contrabaix Oriol Fontanals.

amb la col·laboració de:

col·labora:

dijous 31 agost 21.00 h i 22.30 h

PEPE ROBLES &

Jazz tradicional

Pepe Robles trompeta

Oriol Martínez trompeta

Tomy Muñoz clarinet

Pablo Martín trombó

Martí Ollé guitarra

Miquel Casademont washboard

Albert Martínez tuba

Per tancar el 3r Jazz a la Fresca hem volgut convidar uns músics molt vinculats a l’escena del jazz jove que es fa a Girona, que comptaran amb la participació estel·lar del trompetista Pepe Robles. Els membres d’aquest grup participen en diverses formacions com la Jove Big Band de Girona, i col·laboren amb associacions com Jazz de Girona per difondre el swing entre els més joves. Serà una gran festa, no hi falteu!