dimecres 1 gener

AVUI TANCAT, DISCULPEU LES MOLÈSTIES.

BON ANY NOU!!!

dijous 2 gener 22.00 h

ELS TRES TENORS

Plays Brazil

Lluc Casares saxo

Gianni Gagliardi saxo

Cèsar Joaniquet saxo

Xavi Torres piano

Marc Cuevas contrabaix

Joan Terol bateria

Els Tres Tenors és un dels grans grups que ja formen part de la nostra història, i cada any ens sorprenen amb els seus extraordinaris concerts temàtics. Després de la música de cinema, The Beatles o Radiohead, en aquest primer concert de l’any, podrem gaudir de la reinterpretació que aquests sis músics talentosos faran de la música brasilera.

dissabte 4 gener 22.00 h

GUSTAV LUNDGREN QUARTET

Bill McHenry saxo

Gustav Lundgren guitarra

Tom Warburton contrabaix

Jordi Rossy bateria

El guitarrista Gustav Lundgren és un dels músics suecs més destacats de la seva generació, conegut per passejar-se amb total comoditat entre el món de Django Reindhardt i el del jazz contemporani més creatiu. En la seva darrera visita ens va sorprendre amb el seu sensacional concert amb els grans Jorge Rossy i Tom Warburton, i ara a aquesta alineació estel·lar s’hi afegirà el saxofonista Bill McHenry. Un dream team!

diumenge 5 gener 20.30 h

Pedrito Martínez baix

El primer diumenge de cada mes teniu cita amb la Jazz Friends Band i la seva magnífica jam session, que acull a músics de diferents estils i nivells, tots units per la passió pel jazz i la música en viu. Porteu els vostres instruments i moltes ganes de compartir música amb un públic entregat, us hi esperem!

dissabte 11 gener 22.00 h

MICHAEL JANISCH BAND

Presentació del CD

Worlds Collide

Nathaniel Facey saxo alto

George Crowley saxo tenor

Rick Simpson piano i teclats

Michael Janisch baix i cb

Shane Forbes bateria

L'escena musical del Regne Unit és resultat de la fusió de cultures i músics d'arreu del món, com Michael Janisch, músic nord-americà resident a Londres, on s'ha establert com a productor i baixista de grans estrelles. El seu nou àlbum, Worlds Collide, és un viatge electroacústic enregistrat als estudis Abbey Road, que combina el jazz contemporani amb influències tan diverses com Ornette Coleman, Fela Kuti o Aphex Twin. Concert d'alta volada que no us podeu perdre!

diumenge 12 gener 20.30 h

BLACK JAM

Iñaki Caparrós guitarra i veu

El segon diumenge de cada mes podreu gaudir i participar en aquesta jam session dedicada al soul, el blues, el funk i a la música negra en general. La coordinació anirà a càrrec d'uns grans músics que esperen ansiosos la vostra participació!

dimarts 14 gener 22.00 h

dijous 16 gener 22.00 h

WALTER CORONDA TRIO

Jazz manouche

Walter Coronda guitarra

Juan Ramon Puntí guitarra

Jonathan Aldunate contrabaix

Vell amic de la casa, el gran guitarrista argentí Walter Coronda torna al Sunset amb el seu trio. Seguidor de l’escola de Django Reinhardt, Coronda és un músic virtuós alhora que fresc, amb una llarga trajectòria i discografia, i en els seus concerts contagia el públic amb el seu swing alegre, combinat amb pinzellades de modernitat. No us els podeu perdre!

dissabte 18 gener 22.00 h

PLAYGROUND

Clara Luna veu

Vicenç Solsona guitarra

Andreu Zaragoza guitarra

Playground és una proposta musicalment seductora i evocadora, que fa un recorregut per clàssics del soul, jazz o bossanova, així com algun tema original, per fer arribar al públic tot l'encís de la sonoritat jazzística en format trio. Tots tres redescobreixen els seus rols i investiguen els seus límits, units al servei de la música des dels seus elements més purs, i amb tota la complicitat que troben a l'hora de sortir a jugar al pati amb les seves guitarres i la seva veu. Us apunteu a jugar amb ells?

diumenge 19 gener 20.30 h

JAZZ JAM SESSION

Sébastien Falzon piano

Salvatore Maltana contrabaix

Vincent Calmettes bateria

Us convidem a aquesta nova jam session dedicada exclusivament al jazz, en que cada tercer diumenge de mes col·laboraran músics catalans i francesos, coordinats pel pianista Sébastien Falzon, professor del Conservatori de Perpinyà. Una oportunitat per conèixer nous valors de les dues bandes de la frontera!

dimarts 21 gener 22.00 h

SEVEN DAYS

Funk Jazz

David Mauricio veu

Oriol Pujolràs bateria

Grup format per músics gironins, amb la intenció de fusionar estils tan diversos com el jazz, el funk, el pop, la música llatina o la cançó d'autor. El seu repertori inclou composicions pròpies i arranjaments de la música de Esperanza Spalding, Gretchen Parlato, Jorge Drexler, Aca Seca, James Blake o Radiohead. Aquesta fusió d'estils i ritmes s'aconsegueix gràcies al bagatge i versatilitat dels músics i de la subtil veu de David Mauricio. No us perdeu aquest nou projecte, que no deixarà a ningú indiferent!

dijous 23 gener 22.00 h

SANDRA ROMERO

Sandra Romero veu

Formació fruit de les mítiques jams del Sunset, on molts músics es troben per reunir les seves maneres d'entendre la música en una. D'aquí va sorgir aquest trio, amb dos objectius en comú: que la gent reconegui unes cançons que ha sentit molts cops en una versió diferent, i que sentin la màgia de la música en directe.

dissabte 25 gener 22.00 h

ALBERT BOVER TRIO

Martín Leiton contrabaix

Philippe Soirat bateria

El pianista Albert Bover és una de les figures més importants de les darreres dècades, i sempre és un plaer acollir una de les seves propostes. Actualment resideix a París, i des de la capital francesa ens aproparà la fermesa rítmica del bateria Philippe Soirat, i completa aquest trio fantàstic el sòlid i creatiu contrabaixista Martín Leiton. Un trio de luxe per una nit fabulosa.

dimarts 28 gener 22.00 h

MAPP QUARTET