dissabte 1 febrer 22.00 h

Dave Wilkinson guitarra

Adam Scone hammond B3

Caspar St. Charles bateria

Scone Cash Players tenen com a missió  de donar a conèixer la música d’orgue més funky, dinàmica i carregada d’ànima. Tota una declaració d’intencions del trio impulsat per Adam Scone, organista novaiorquès resident a Miami que es presentarà per primera vegada a Girona, amb una proposta energètica i vibrant amb elements de funk, jazz i rock, barrejats amb un resultat increïble. No us els perdeu!

diumenge 2 febrer 20.30 h

dimarts 4 febrer 22.00 h

dijous 6 febrer 22.00 h

LUIS GONZÁLEZ QUARTET

En clave de Serrat

Pedro Cortejosa saxo

Rai Ferrer contrabaix

Josep Cordobés bateria

En Clave de Serrat són deu composicions del músic del Poble-Sec, que han acompanyat al pianista i compositor Luis González des de la seva infantesa. Aquesta suite de cançons és el resultat d'una recerca musical interior incansable del pianista andalús resident a Sant Feliu de Guíxols, reinterpretant a un d'aquests autors universals que atrapen i que no passen de moda. Les cançons de Joan Manuel Serrat es convertiran en una fuga barroca, en un ritme de bolero o en pur flamenc d'avantguarda.

dissabte 8 febrer 22.00 h

ANDERS BERGCRANTZ TRIO

Anders Bergcrantz trompeta

Dave Redmon baix i contrabaix

Gonzalo del Val bateria

En la seva trajectòria, aquest trompetista suec ha col·laborat amb figures històriques com Hubert Laws, Bill Evans, McCoy Tyner o Michael Brecker, i ha col·laborat estretament amb The Stockholm Royal Philarmonic Orchestra. El seu estil ha estat definit com a poderós i emocional i la seva tècnica i capacitat d’expressió amb l'instrument han fascinat públics d’arreu. Bergcrantz ha tocat als escenaris més importants, obtenint sempre excel·lents crítiques i l'aplaudiment de públic.

diumenge 9 febrer 20.30 h

Iñaki Caparrós guitarra i veu

Indra Vila bateria

El segon diumenge de cada mes podreu gaudir i participar en aquesta jam session dedicada al soul, el blues, el funk i a la música negra en febreral. La coordinació anirà a càrrec d'uns grans músics que esperen ansiosos la vostra participació!

dijous 13 febrer 22.00 h

TONI VAQUER TRIO & VERNAU MIER

Vernau Mier saxo

Toni Vaquer piano

Martín Leiton contrabaix

Roger Gutiérrez bateria

El mallorquí Toni Vaquer és un dels grans pianistes de la nova generació de jazz. Innovador, expressiu i sempre sorprenent, ha estat un dels músics destacats de Berklee, col·laborant amb músics de la talla de Marco Pignataro, John Patituchi o el mateix Wayne Shorter. En aquesta ocasió ens visitarà amb els genials Martín Leiton, David Xirgu i Vernau Mier, alguns dels nostres músics preferits.

dissabte 15 febrer 22.00 h

MARTÍ SERRA QUARTET & RITA PAYÉS

Rita Payés trombó i veu

Martí Serra saxo

Òscar Latorre trompeta

Pau Sala contrabaix

Josep Cordobés bateria

Martí Serra ens presenta el seu nou treball, amb el seu quartet format per joves talents de la nova fornada de jazzmen del país. Es tracta d'un àlbum doble, on per una banda trobem un enregistrament en directe del grup, amb composicions originals, i per altra, un àlbum homenatge a Nina Simone, amb la sensacional Rita Payés a la veu i el trombó. Un concert doble que ens farà veure dues facetes ben diferents d'aquest versàtil saxofonista, i gaudir d'uns grans músics interpretant dos repertoris ben diferents.

diumenge 16 febrer 20.30 h

Us convidem a aquesta nova jam session dedicada exclusivament al jazz, en que cada tercer diumenge de mes col·laboraran músics catalans i francesos, coordinats pel pianista Sébastien Falzon, professor del Conservatori de Perpinyà. Una oportunitat per conèixer nous valors de les dues bandes de la frontera!

dimarts 18 febrer 22.00 h

SEVEN DAYS

Funk Jazz

Oriol Pujolràs bateria

Grup format per músics gironins, amb la intenció de fusionar estils tan diversos com el jazz, el funk, el pop, la música llatina o la cançó d'autor. El seu repertori inclou composicions pròpies i arranjaments de la música de Esperanza Spalding, Gretchen Parlato, Jorge Drexler, Aca Seca, James Blake o Radiohead. Aquesta fusió d'estils i ritmes s'aconsegueix gràcies al bagatge i versatilitat dels músics i de la subtil veu de David Mauricio. No us perdeu aquest nou projecte, que no deixarà a ningú indiferent!

dijous 20 febrer 22.00 h

ALBA ALSINA QUARTET

presentació del CD El principio

Alba Alsina saxo

Tom Amat piano

Carlos Bayolo baix

Alberto Garrido bateria

Alba Alsina és una jove saxofonista gironina amb una sensibilitat, delicadesa i enfocament  excepcionals. Aquest és el concert debut de presentació del seu primer disc El Principio, íntegrament composat i liderat per ella, on el jazz i el Flamenc-jazz son còmplices de les seves melodíes. Acompanyada d'una banda de talents joves del jazz nacional, farán vibrar al públic amb energia.

dimarts 25 febrer 22.00 h

MARC BÓDALO QUARTET

Xavi Molina saxo

Cesc Adroher guitarra

Toni Pujol baix

Marc Bódalo bateria

Vell amic de la casa, el bateria blanenc Marc Bódalo ens presenta el seu quartet renovat, amb moltes ganes d’encomanar-nos la seva energia. No us els perdeu!

dissabte 29 febrer 22.00 h

JORDI ROSSY

QUARTET

Jordi Rossy vibràfon

Sergio Wagner trompeta

Danny Ziemann contrabaix

Marton Juhasz bateria

dissabte 22 febrer 22.00 h

PYBUS GROVE

Dave Pybus saxo

Toni Saigi Chupi piano i teclats

Jules Bikoko contrabaix

Caspar St. Charles bateria

El saxofonista canadenc Dave Pybus encapçala aquest quartet de luxe integrat per alguns dels músics amb més de groove de l’escena, que també participen en altres grups com Macaco o Princess of Time. La seva magistral fusió de jazz i ritmes afro-americans com el funk i el boogaloo ens permet assegurar-vos que passareu una nit genial amb música súper refrescant!