dijous 11 juliol 21.00 h i 22.30 h

Jordi Pegenaute guitarra

Pep Pérez Cucurella baix

Alfons Bertran bateria

Pareu atenció a la reunió d’aquests quatre músics veterans, als qui en les darreres dècades hem pogut escoltar en innombrables projectes de primera divisió, tant de jazz, flamenc o rock. Dirigits per l’original saxofonista Raül Reverter, aquest quartet ens presentarà un repertori de jazz fusionat amb diversos estils. No us perdeu a aquests quatre virtuosos en acció!

dijous 4 juliol 21.00 h i 22.30 h

GO WITH DA SOUL

Soul i R & B

Sara Pi veu

Adri González teclats

Quim Castelló bateria

Amb una trajectòria molt vinculada a la música afro-americana, aquests tres músics de Barcelona ens presenten un directe íntim, magnètic i elegant per revisar l'ABC del "Nu-Soul", el "R & B" i el "Funk". En el seu repertori es troben versions d'artistes com Lauryn Hill, Chaka Khan, Jill Scott, Ledisi, Índia Arie, Stevie Wonder, Michael Jackson, Earth Wind And Fire, Maxwell, Bobby Caldwell i The Gap Band entre d'altres. Gran inici pel nostre festival d’estiu!

amb la col·laboració de:

dijous 18 juliol 21.00 h i 22.30 h

GERARD NIETO REUNION THREE

Jazz clàssic - presentació del CD Reunion Blues

Gerard Nieto piano

Kike Angulo guitarra

Pere Loewe contrabaix

Hem pogut escoltar el pianista i organista Gerard Nieto en moltes ocasions al Sunset, formant part de grups de swing o blues i acompanyant a figures com la multiinstrumentista Gunhild Carling. Ens fa molta il·lusió que ara torni a l'escenari del Jazz a la Fresca, per presentar-nos Reunion Blues, el seu darrer treball discogràfic que segueix l'estil classic i elegant dels trios sense bateria dels anys 40, 50 i 60'. No us els perdeu!

dijous 1 agost 21.00 h i 22.30 h

SWEET NIPPLES TRIO

Jazz clàssic

Òscar Font trombó i veu

Jordi Griso piano

Oriol González bateria

Trombonista, clarinetista, cantant i showman innat, el gran amic Òscar Font és un dels agitadors de l’escena del jazz clàssic de casa nostra, i un dels músics habituals a les nostres nits d’estiu. A través d’un repertori de jazz de principi del segle XX, Font i el seu trio traçaran una actuació dinàmica i divertida per a gaudi de tots els públics. Tota una festa!

dijous 25 juliol 21.00 h i 22.30 h

CHINO SWINGSLIDE &

VÍCTOR PUERTAS

Blues

Víctor Puertas veu i harmònica

Chino Swingslide guitarra i veu

En els últims anys, Chino i Victor Puertas, dos referents de l'escena del Blues a Barcelona, han estat premiats internacionalment: el 2013 Chino & The Big Bet van guanyar el 2n Premi a l'European Blues Chalenge i el mateix any, Victor i el seu germà Santos van guanyar el 2n Premi a l'International Blues Challenge. Ara han decidit deixar plasmat en un disc seu talent i la passió per la música que els uneix, i en aquest concert ens el presentaran.

dijous 8 agost 21.00 h i 22.30 h

PERE BUJOSA TRIO

Xavi Torres piano

Pere Bujosa contrabaix

Joan Terol bateria

El contrabaixista mallorquí Pere Bujosa va acabar els seus estudis a Amsterdam, on també resideixen els dos grans músics catalans amb qui va formar el seu trio. Gràcies al suport de l’Institut d’Estudis Baleàrics i el circuit TalentIB, podrem rebre per primera vegada a Girona aquest gran grup, que reuneix alguns dels grans talents del jove jazz europeu. Músics de primera categoria per una vetllada de música molt especial i original. Veniu a descobrir-los!

dijous 22 agost 21.00 h i 22.30 h

WAX & BOOGIE

Blues & Boogie Woogie

Ster Wax veu

David Giorcelli piano

Oriol Fontanals contrabaix

Reginald Vilardell bateria

Ster Wax i David Giorcelli capten com pocs l’esperit de la música tradicional afroamericana, per transformar-lo en el seu propi llenguatge d’expressió.​Formen part del seu repertori habitual shuffles, boogie woogie, rock, swing o jumps, sense oblidar els intensos i càlids slow down. Pel seu retorn a Girona, vindran acompanyats per Reginald Vilardell a la bateria, i al contrabaix Oriol Fontanals.

dijous 15 agost 21.00 h i 22.30 h

MICHAEL KANAN TRIO

Michael Kanan piano

Guillem Arnedo bateria

Vell conegut de la casa, el sensacional pianista nord-americà Michael Kanan torna a Girona, en aquesta ocasió per protagonitzar un dels moments estel·lars de la cinquena edició del Jazz a la Fresca. Els qui ja el coneixeu sabeu que sedueix amb el seu siwng increïble i el seu toc elegant, reinterpretant clàssics del jazz de manera magistral. Els qui encara no el coneixeu, teniu una gran oportunitat de gaudir d’un dels grans del jazz actual i de forma gratuïta!

dijous 29 agost 21.00 h i 22.30 h

ONE SUMMER NIGHT TRIO

Jazz i Soul

Sandra Fern, Nito Figueras i Pedrito Martínez, són alguns dels músics més presents a la nostra programació, i és sempre un honor poder gaudir de la seva música. Aquest concert en el que podrem escoltar clàssics del jazz, el blues i el soul, servirà per tancar el 5è Jazz a la Fresca, i sens dubte per deixar-nos amb ganes de repetir la iniciativa l’any vinent!