dissabte 8 juny 22.00 h

Luis Perdomo piano

Hans Glawischnig contrabaix

Henry Cole bateria

Miguel Zenón representa el selecte grup de músics que han sabut combinar magistralment els pols d'innovació i tradició, sovint contradictoris. Considerat àmpliament com un dels saxofonistes més revolucionaris i influents de la seva generació, també ha desenvolupat una veu única com a compositor i com a conceptualista, concentrant els seus esforços a perfeccionar una increïble barreja entre la música folklòrica llatinoamericana i el jazz. És un dels músics actuals més interessants i un autèntic privilegi poder tenir-lo a casa!

entrada + cervesa 1906 - 15 euros

dilluns 17 juny 20.00 h

COMBOS DE L’ESCOLA DE MÚSICA DE SANT GREGORI

dimecres 19 juny 19.00 h

ALUMNES DEL MESTRE SANTIAGO FONTCLARA

dimecres 26 juny 20.30 h

COMBOS DE L’AULA MUSICAL DE GIRONA

Elena Martinell veu

Xavi Molina saxo

Marina Planellas trombó

Francesc Mora piano

Esteve Bosch guitarra

Lluís Rodríguez guitarra i baix

Raúl Pérez bateria

L’Aula Musical de Girona us convida al seu concert de final de curs, en què podrem escoltar els combos i alumnes que tocaran amb els seus mestres.

diumenge 30 juny 18.30 h

COMBOS DE L’ESCOLA SANTA MARIA DE BLANES

Cicle Jazz de les escoles

Audició de combos de l’àrea de música moderna de l’escola de música del Col·legi Santa Maria de Blanes. Aquests conjunts estan dirigits pels mestres Toni Pujol i Esteve Dalmau.

DIA DE LA MÚSICA

Concerts a la terrassa fins les 22 h

Concerts a l’escenari interior des de les 22 h

18.00 h RHYTHM SISTERS QUINTET

Patrícia Martín i Lia Bertran (veus), Lluís Rodríguez (guitarra), Albert Martínez (contrabaix) i Miquel Casademont (bateria).

18.40 h JOAN’S FRIENDS

Joan Grabalosa (piano), Pau Antúnez (trompeta), Ernest Parro (veu i guitarra), Alix Levy (baix), Rubén Berengena (bateria) i Víctor i Ari (veus).

19.00 h CONJUNT DE CANT MODERN - ESCOLA DE MÚSICA St. GREGORI.

Coordina Sabrina Banfi.

19.45 h SABRINA BANFI & MARCEL TORRES.

Sabrina Banfi (veu) i Marcel Torres (guitarra).

20.00 h COMBOS ESPAI JAZZ ACADEMY

Coordina David Poblete.

21.00 h TWINS JAZZ QUARTET

Jordi de Vera (piano), Víctor Martín (guitarra), Gerard Amposta (baix) i Albert Martín (bateria).

21.30 h CATALONIAN NIGHTS

Ferran Aledo (saxo), Carles Rovira (piano), Xavi Moya (guitarra), Carles Massallé (contrabaix) i David Poblete (bateria).

22.00 h MOVIN' WES

Cesc Adroher (guitarra), Marc Cuevas (contrabaix) i Ramon Prats (bateria).

gratuït

divendres 21 juny tarda i nit

diumenge 30 juny 20.30 h

KELLY GREEN TRIO feat. VERNAU MIER

Kelly Green piano i veu

Vernau Mier saxo

Luca Soul Rosenfeld contrabaix

Joan Casares bateria

Kelly Green és una de les cantants més prometedores de Nova York, sent ja un referent del jazz vocal nord-americà, apreciada igualment per les seves habilitats com a pianista i compositora. Habitual en clubs com Blue Note, Birdland, Apollo Theater, Smalls Jazz Club o The Jazz Standard, col·labora freqüentment amb celebritats del jazz com George Coleman, Christian McBride, Dee Dee Bridgewater, Jimmy Heath, Steve Nelson o Kush Abadey entre d'altres.

entrada 8 euros