dissabte 13 febrer 18.00 h i 19.30 h  ·  a l'escenari interior amb aforament limitat

DANI ALONSO &

IGNASI TERRAZA

Cicle de professors

de l'Escola de Música

StGregori

Dani Alonso veu i trombó

Ignasi Terraza piano

L'Escola de Música StGregori ens proposa un nou cicle de concerts, en què acollirem de forma mensual solistes o grups formats pel seu professorat. Seran sempre en horari familiar per facilitar que els joves músics puguin venir a descobrir en concert el talent dels seus mestres.

dissabte 27 febrer 18.00 h i 19.30 h ·  a l'escenari interior amb aforament limitat

RECORDANT

CHICK COREA

xerrada concert

David Poblete piano

Chick Corea ha estat sense dubte un dels grans herois de la música universal, amb una inesgotable energia i imaginació per trencar fronteres musicals, i explorar els confins de la creativitat amb una increïble facilitat i encert.

David Poblete, pianista i director de l'escola Espai Jazz, ens proposa un interessant homenatge en format xerrada/concert, en què podrem repassar i saber més de les diferents etapes creatives de l'inovidable Armando Corea, mort el passat 9 de febrer.

entrada: socis gratuït / no socis 8 euros