dissabte 20 març 18.00 h i 19.30 h ·  a l'escenari interior amb aforament limitat

DANI ALONSO &

IGNASI TERRAZA

Cicle de professors

de l'Escola de Música

StGregori

Dani Alonso veu i trombó

Ignasi Terraza piano

L'Escola de Música StGregori ens proposa un nou cicle de concerts, en què acollirem de forma mensual solistes o grups formats pel seu professorat. Seran sempre en horari familiar per facilitar que els joves músics puguin venir a descobrir en concert el talent dels seus mestres.

Degut a la limitació de l'aforament, que va deixar moltes persones fora al seu concert del febrer, repetim programa al març.

dissabte 27 març 18.00 h i 20.00 h ·  a l'escenari interior amb aforament limitat

TO WIT TRIO &

JORGE PARDO

Jazz, flamenc i més

Jorge Pardo saxo i flauta

Pedrito Martínez contrabaix

Enric Canada percussió

To Wit és el fantàstic trio format per la vocalista Sandra Fern, el contrabaixista Pedrito Martínez i  el percussionista Enric Canada, vells coneguts de la casa, que per aquesta ocasió tan especial comptaran amb la participació estel·lar del llegendari flautista i saxofonista Jorge Pardo. En les darreres dècades, aquest músic increïble ha voltat pel món amb els seus projectes personals i al costat de figures com Paco de Lucía o Chick Corea, i ara torna a Girona per un concert de luxe ple de jazz, soul, flamenc i molt més.

diumenge 28 març  12.00 h ·  a l'escenari interior amb aforament limitat

TO WIT TRIO &