dissabte 17 abril 18.00 h i 20.00 h  ·  a l'escenari interior amb aforament limitat

ANDREU ZARAGOZA

QUARTET feat.

MICHAEL LEAGUE

Jazz Jacophonic

Andreu Zaragoza guitarra

Abel Boquera piano i teclats

Michael League baix

Grup format per primeres espases del jazz català, molt estimats al Sunset, on hi han actuat desenes de vegades des dels inicis del Club. En aquesta ocasió tan especial, comptaran amb la participació estel·lar del gran baixista Michael League, a qui molts coneixereu per ser fundador i ànima dels Snarky Puppy. Un altre imperdible de la temporada, que hem d'agrair a la generositat dels músics, i al suport dels socis, mecenes i institucions que creuen en la música en viu.

dissabte 24 abril 18.00 h i 20.00 h  ·  a l'escenari interior amb aforament limitat

MERITXELL NEDDERMANN

Festival Curtcircuit

Meritxell Neddermann veu, teclats i loops

Meritxell Neddermann ha estat en contacte amb la música des de la infància. Amb els anys va començar a escriure la seva pròpia música i a experimentar amb loops, pedals i vocoder i la veu, confeccionant un so propi que s’alimenta de diversos paisatges musicals, des de la música clàssica, el jazz o l’indie. Després del llançament del seu àlbum debut el març del 2020, ‘In the Backyard of the Castle’, aquest any passa per Curtcircuit per sorprendre’ns amb un espectacle intimista i catàrtic que ens deixarà a tots corpresos.

DIA INTERNACIONAL DEL JAZZ 2021

MILES AHEAD

Cinema VOSE

Estats Units 2015

durada: 1 h 40 m

Al cim d'una brillant carrera al capdavant de l'avantguarda del jazz, Miles Davis (Cheadle) desapareix de l'escena durant cinc anys a finals dels '70. Atrinxerat a casa seva, adolorit i amb la veu minvada per les drogues, viu turmentat pels fantasmes del passat. És llavors quan irromp a la seva vida el reporter musical, Dave Braden (Ewan McGregor), i tots dos emprenen una aventura per intentar recuperar una cinta sostreta que contenia l'enregistrament de les últimes composicions de l'artista.

entrada: socis 2,5 euros / no socis 5 euros

dissabte 10 abril 18.00 h i 20.00 h  ·  a l'escenari interior amb aforament limitat

BOVER & HORELLOU

QUARTET

Gaël Horellou saxo

Albert Bover piano

Masa Kamaguchi contrabaix

David Xirgu bateria

Gaël Horellou és un dels grans saxofonistes actuals, amb un to i llenguatge increïbles, sonant sempre fresc i energètic. Per aquesta primera gran cita internacional al Sunset des de fa més d'un any, Horellou unirà forces amb Albert Bover, amb qui ha establert aliança artística a París, on ambdós resideixen. Bover és un dels nostres jazzistes més importants, i brindarà a la proposta el seu trio fabulós, que completen els genials Masa Kamaguchi al contrabaix i David Xirgu a la bateria.

diumenge 4 abril 18.00 h  ·  a l'escenari interior amb aforament limitat

VERNAU MIER &

THE NOMADS

Vernau Mier saxo

Diego Hervalejo piano

Giuseppe Campisi contrabaix

Andreu Pitarch bateria

Seguint amb el fantàstic Cicle de professors de l'Escola StGregori, el concert d'abril el protagonitzarà Vernau Mier, que encapçalarà un quartet de músics nòmades, retornats a Catalunya a causa de la pandèmia. La seva música és energètica, melòdica i dramàtica, inspirada en figures del jazz d'avantguarda de Nova York com Micah Thomas, Immanuel Wilkins o Joel Ross.

divendres 30 abril 19.00 h  ·  a l'escenari interior amb aforament limitat

EL JAZZ EN TEMPS DE PANDÈMIA

Taula rodona amb Vicenç Mènsua, Pere Pons, Ramon Prats, Carles Fontfreda

i Jordi Falgàs.

Interessantíssima trobada en format tertúlia amb figures importantíssimes del jazz del nostre país, com són: Ramon Prats, músic; Pere Pons, responsable del programa L’Home del Jazz de Ràdio 4; Carles Fontfreda, codirector del programa A pas de Jazz de Ràdio Olot, i els crítics especialitzats Jordi Falgàs i Vicenç Mènsua, col·laboradors de les històriques revistes Jaç i Cuadernos de Jazz.

gratuït amb reserva prèvia

dissabte 1 maig 20.00 h  ·  a l'escenari interior amb aforament limitat

CESC ADROHER &

JAUME LLOMBART

Cesc Adroher guitarra

Jaume Llombart guitarra

Cesc Adroher i Jaume Llombart són dos dels grans guitarristes de casa nostra -indubtablement dos dels nostres favorits-, i  en ocasió del Dia Internacional del Jazz ens presentaran al Sunset el seu duet inèdit. Recuperem d'aquesta manera un concert que ja l'any passat va crear molta expectació entre els aficionats, però que es va haver de suspendre pel confinament. Amants del jazz i la guitarra no us podeu perdre aquesta estrena!

dijous 29 abril 19.30 h  ·  a la seu provisional del Cinema Truffaut

diumenge 2 maig 18.00 h i les 20.00 h  ·  a l'escenari interior amb aforament limitat

JEAN TOUSSAINT QUARTET

Jean Toussaint saxo

Antonio Mazzei piano

Horacio Fumero contrabaix

David Xirgu bateria

Conegut per molts gràcies a haver militat en els fabulosos Jazz Messengers d'Art Blakey, amb companys de generació com Terence Blanchard o Donald Harrison, el saxo tenor del mític Jean Toussaint sonarà per primera vegada al Club en ocasió del Dia Internacional del Jazz. Per una ocasió tan sonada, els acompanyants també seran d'alta volada, i de ben segur que serà un dels concerts més importants i recordats dels darrers temps. Història viva del Jazz!