dissabte 1 maig 20.00 h  ·  a l'escenari interior amb aforament limitat

CESC ADROHER &

JAUME LLOMBART

Jaume Llombart guitarra

Cesc Adroher i Jaume Llombart són dos dels grans guitarristes de casa nostra -indubtablement dos dels nostres favorits-, i  en ocasió del Dia Internacional del Jazz ens presentaran al Sunset el seu duet inèdit. Recuperem d'aquesta manera un concert que ja l'any passat va crear molta expectació entre els aficionats, però que es va haver de suspendre pel confinament. Amants del jazz i la guitarra no us podeu perdre aquesta estrena!

entrada: socis 6 euros / no socis 10 euros

diumenge 2 maig 18.00 h i les 20.00 h  ·  a l'escenari interior amb aforament limitat

JEAN TOUSSAINT QUARTET

Jean Toussaint saxo

Antonio Mazzei piano

David Xirgu bateria

Conegut per molts gràcies a haver militat en els fabulosos Jazz Messengers d'Art Blakey, amb companys de generació com Terence Blanchard o Donald Harrison, el saxo tenor del mític Jean Toussaint sonarà per primera vegada al Club en ocasió del Dia Internacional del Jazz. Per una ocasió tan sonada, els acompanyants també seran d'alta volada, i de ben segur que serà un dels concerts més importants i recordats dels darrers temps. Història viva del Jazz!

entrada: socis 12 euros / no socis 18 euros

dissabte 8 maig 18.00 h i les 20.00 h  ·  a l'escenari interior amb aforament limitat

BRATIA

Balkan Pompe

Pere Nolasc violí

Biel Ballester guitarra

Víctor Paradís guitarra

Ivan Kovačević contrabaix

Stelios Togias percussió

La banda barcelonina Bratia neix de la necessitat del contrabaixista serbi Ivan Kovačević d'unir el món sonor dels Balcans amb la sobrietat i precisió del jazz manouche. La fascinació pel nomadisme de la música gitana, uneix aquest fabulós quintet, que crea un còctel explosiu que no deixa a ningú indiferent. I és que la mescla entre la música tradicional balcànica i de l'Orient Pròxim, amb les cançons pròpies del conjunt, fan de Bratia una proposta única.

entrada: socis 12 euros / no socis 18 euros

dissabte 15 maig 18.00 h i 20.00 h  ·  a l'escenari interior amb aforament limitat

EMMANUEL DJOB

Gòspel & Afrosoul

Emmanuel Djob veu i guitarra

Benilde Foko baix

Emmanuel Djob és un autèntic príncep NdogSul-Bassa, d'origen camerunès. La seva veu es va forjar al foc del gòspel afroamericà, un estil amb què va guanyar el reconeixement dels seus companys, però és en la seva lectura de l'Afrosoul on troba la seva plenitud com a artista sensible a les vibracions del món.

Concert imperdible que ens arriba gràcies al suport de la Barcelona Jazz Orchestra.

entrada: socis 10 euros / no socis 15 euros

dissabte 22 maig 18.00 h i 20.00 h  ·  a l'escenari interior amb aforament limitat

ALFONSO DE VILALLONGA &

PAU FIGUERES

Camino del Sur

Alfonso de Vilallonga veu, guitarra i piano

Pau Figueres guitarra flamenca i elèctrica

entrada: socis 15 euros / no socis 20 euros

dissabte 29 maig 20.00 h  ·  a l'escenari interior amb aforament limitat

DUOT

Free Jazz

Albert Cirera saxo

Ramon Prats bateria

DUOT són un dels grups més rellevants de free jazz i música improvisada de la península Ibèrica. Des de 2007, quan van ser cridats a substituir l'actuació de Paal Nielsen-Love a la Fundació Miró de Barcelona, no han parat de moure's, créixer i treballar. Amb una proposta valenta i transgressora, el grup continua buscant els límits del seu so, convertint-se en un dels referents de la nova escena avantgarde. El 2012 van ser grup de l'any per l'Associació de Músics de Jazz i Música Moderna de Catalunya (AMJM).

entrada: socis 6 euros / no socis 10 euros

Alfonso de Vilallonga i Pau Figueres presenten 'Camino del Sur', un espectacle íntim a dues guitarres, on repassen els últims discos de Vilallonga i estrenen algun tema inèdit. Alfonso de Vilallonga és un cantant i compositor amb una àmplia trajectòria, conegut tant per les seves cançons, que destil·len ironia, com per les seves bandes sonores, que li han valgut premis Goya i Gaudí. Pau Figueres ha aportat la seva guitarra a figures com ara Alejandro Sanz, Carles Benavent o Sílvia Pérez Cruz.

diumenge 30 maig 18.00 h  ·  a l'escenari interior amb aforament limitat

GLÒRIA VILA

Cicle de Professors de

l'Escola StGregori

Glòria Vila veu i piano

Mireia Vilalta guitarra

Marc Vilalta bateria

Per la cinquena entrega del Cicle de professors de l'Escola StGregori ens proposa descobrir el talent de la cantautora Glòria Vila. En aquest concert interpretaran composicions pròpies, de caràcter íntim i delicades, i altres temes que formen part del llegat popular en els quals música i poesia cristal·litzen joies singulars i creatives.