dissabte 5 juny 20.00 h  ·  a l'escenari interior amb aforament limitat

Paquito Cruz piano

Camil Arcarazo contrabaix

Gonzalo del Val bateria

El jove pianista mexicà Paquito Cruz ha escollit el Sunset per oferir el seu recital de màster, realitzat al Conservatori del Liceu, un centre amb el qual iniciem una col·laboració molt interessant que ens permetrà descobrir nous valors de l'escena. Cruz actuarà acompanyat del talentós multiinstrumentista Camil Arcarazo i del celebrat bateria Gonzalo del Val, que acumula diversos premis pel seu darrer disc amb Marco Mezquida, David Mengual i Benet Palet. Un artista a seguir. No us el perdeu!

entrada: socis gratuït / no socis 8 euros

DIA DE LA MÚSICA

Concerts a la terrassa fins les 22 h

18.00 h Grups d'improvisació de l'Aula de Jazz i Música Moderna del Conservatori de Girona

19.40 h Combos de l'escola Espai Jazz

20.15h Combos de l'Escola Municipal de Música de Sant Feliu de Guíxols

21.00 h Maçanet Transfer - Escola Municipal de Música de Maçanet de la Selva

21.30 h Sunset Amateur Band

Domènec Serrano (clarinet), Albert Puxan (trompeta), Josep Adroher (saxo), Spencer Groves (piano), Joana Ferrer (baix) i Ricard Santaló (bateria).

gratuït

dilluns 21 juny

dissabte 26 juny 18.00 h  ·  a l'escenari interior amb aforament limitat

MARCEL TORRES

Cicle de Professors de

l'Escola StGregori

Marcel Torres guitarra

Marc Vilalta percussió

En el que serà el darrer concert de la temporada programat en col·laboració de l'Escola de Música Sant Gregori, podrem escoltar la proposta de Marcel Torres.

Amb la seva guitarra mediterrània d'avet explora un univers de cançons pròpies nascut de l’esperit aglutinador de les aigües del mediterrani. Ens presentarà algunes cançons inèdites del seu proper treball "Batecs de Sorra i Sal".

Una festa de ritme, virtuosa sensibilitat i arrel.