dijous 3 març 22.00 h

CORTEJOSA / GONZÁLEZ & FERRER

Pedro Cortejosa saxo

Rai Ferrer contrabaix

Músic, creador i improvisador de referència a l'Estat, el saxofonista gadità Pedro Cortejosa torna a Girona acompanyat al piano pel músic resident i habitual del Sunset, Luis González, i el sòlid i experimentat contrabaixista Rai Ferrer. Aquests tres músics versàtils dialoguen, juguen i experimenten sense complexos amb una gran connexió musical, per oferir-nos un concert a trio amb estàndards, temes propis i arranjaments originals que no deixaran a ningú indiferent.

dissabte 5 març 22.00 h

ALBERT CIRERA I

KAMARILLA

presentació del disc

"Aquella cosa"

Albert Cirera saxo soprano

Iván González trompeta

Marcel·lí Bayer clarinet baix

Vicent Pérez trombó

Javi Garrabella baix

El saxofonista i compositor igualadí Albert Cirera, és un dels músics més inquiets i creatius del panorama català. Membre actiu de l'escena del free jazz, havent col·laborat amb grups mítics com DUOT o amb el distingit Agustí Fernández, ara Cirera fa un vol rasant i ens presenta un disc molt especial, potser el més jazzístic de la seva carrera, amb una instrumentació singular que inclou alguns dels músics més interessants del moment. Concert irresistible!

dissabte 12 març 22.00 h

ROBERTO TARENZI TRIO

Roberto Tarenzi piano

Matteo Bortone contrabaix

Gonzalo del Val bateria

Si el Jazz és l'art d'explicar històries a través de la creativitat compositiva improvisada dels músics, el trio de Roberto Tarenzi representa plenament aquesta tradició. Tarenzi, Bortone i Del Val barregen les seves formacions heterogènies, redescobrint l'essència del jazz, indagant profundament en la matèria de la música que proposen. Les composicions originals i els estàndards conviuen en un programa extremadament dinàmic.

divendres 18 març 22.00 h

JEREMY DUMONT QUINTET ft

GODWIN LOUIS

Jean-Paul Estiévenart trompeta

Godwin Louis saxo

Jeremy Dumont piano

Géraud Portal contrabaix

Harvel Nakundi bateria

El pianista i compositor belga Jeremy Dumont ens va sorprendre fa uns anys amb un memorable concert amb el gran Godwin Louis i el meravellós Jean-Paul Estiévenart, presentant el disc Eretz. Ara torna amb un quintet renovat que inclou també uns dels músics més interessants del moment, com són el sensacional contrabaixista francès Géraud Portal, a qui hem pogut escoltar acompanyant a Gaël Horellou, i el bateria Harvel Nakundi, un jove prodigiós d'orígen haitià com el mateix Louis.

dissabte 19 març 22.00 h

SCOTT HAMILTON &

TONI SOLÀ QUINTET

Cicle llegendes del Jazz

Scott Hamilton saxo

Toni Solà saxo

Gerard Nieto piano

Xavi Hinojosa bateria

Després d'uns quants intents fallits per la pandèmia, finalment us podem anunciar el retorn al Sunset del llegendari saxofonista Scott Hamilton, acompanyat del quartet de Toni Solà. Hamilton és un dels músics amb més swing que han passat pel nostre escenari, un swing que, d'una banda hereta d'una tradició que coneix i respecta, i de l'altra de les seves experiències des de ben jove amb Roy Eldridge, Joe Vebuti o la big band de Benny Goodman. Història viva del jazz!

dissabte 26 març 22.00 h

MAGNOLIA

Myriam Swanson veu

Francesc Capella piano

Paco Weht contrabaix

Xavi Hinojosa bateria

El cinema noir i el blues a la veu de la Myriam Swanson es troben amb el bebop i el swing per celebrar els funerals per l'amor romàntic en el seu darrer disc, This Joint's Too Hip For Me, que pren el seu nom de la cançó de la pianista i cantant Betty Hall Jones, i que es tradueix literalment com "aquest tuguri és massa modern per mí". Un títol que reflecteix aquesta idea de la cantant de blues que s'acosta al jazz amb certa timidesa però amb tota la ironia.

diumenge 13 març 20.00 h

SUNSET RHYTHM KINGS

Jazz de Nova Orleans

Pau Casares clarinet

Oriol Vallès trompeta

Dani Alonso trombó

Marc  Martin piano

Joan Casares bateria

L'incansable Dani Alonso encapçala els nous Sunset Rhythm Kings, un sextet de primeres espases dedicat al jazz clàssic. Els seus concerts són tota una experiència que transporta els oients a l'ambient de la Nova Orleans del segle passat, bressol d'aquesta música que tant emociona i apassiona. Veniu a gaudir dels nous ambaixadors del Club!