dijous 14 juliol 21.00 h i 22.30 h

ONE SUMMER NIGHT

Jazz i Soul

Pedrito Martínez contrabaix

Sandra Fern, Nito Figueras i Pedrito Martínez, són alguns dels músics més presents en la nostra programació, i és sempre un honor poder gaudir de la seva música. En aquest concert podrem escoltar el seu fantàstic repertori de clàssics de jazz, el blues i el soul de tots els temps.

dijous 7 juliol 21.00 h i 22.30 h

AYA & THE JUMPIN

CATS

Swing

Aya Sima veu

Tomy Muñoz saxo

Lluís Rodríguez guitarra

Lluís Riera contrabaix

Miquel Casademont bateria

Aya & The Jumpin Cats és una nova formació gironina dedicada al jazz clàssic, amb especial voluntat de recrear les melodies i ritmes de l'anomenada swing era. El grup, que en aquesta ocasió es presentarà en formació de quintet, el formen vells amics de la casa i l'encapçala la carismàtica vocalista Aya Sima.

amb la col·laboració de:

dijous 28 juliol 21.00 h i 22.30 h

dijous 4 agost 21.00 h i 22.30 h

EVA VERDE &

CHINO SWINGSLIDE

Cançons d'amor, bogeria i mort

Eva Verde veu i ukulele

Chino Swingslide veu i guitarra

dijous 11 agost 21.00 h i 22.30 h

MICHAEL KANAN TRIO

Michael Kanan piano

Horacio Fumero contrabaix

Guillem Arnedo bateria

dijous 25 agost 21.00 h i 22.30 h

SUNSET RHYTHM KINGS

Jazz de Nova Orleans

Pau Casares clarinet

Oriol Vallés trompeta

Dani Alonso trombó

Marc Martín piano

Joan Casares bateria

Impulsor de molts projectes fantàstics dels quals hem pogut gaudir al Club, l'infatigable Dani Alonso ens presenta ara una versió renovada dels Sunset Rhythm Kings, una formació dedicada al jazz clàssic integrada per alguns dels millors músics del moment. Aquest grup de categoria serà resident al Sunset durant la pròxima tardor, oferint una sessió mensual del jazz més trepidant. Veniu a descobrir-los i quedareu atrapats pel seu swing!

dijous 18 agost 21.00 h i 22.30 h

STICKS IN THE

WHEELS TRIO

Vittorio Silvestri guitarra

Sébastien Falzon Hammond

Vincent Calmettes bateria

dijous 21 juliol 21.00 h i 22.30 h

TRAÇ

Jep Perxés piano

Oriol Casadevall contrabaix

Marc Clos bateria

El grup tRAÇ ens proposa redescobrir el so de la discogràfica Blue Note dels anys 60: Hard Bop amb influències de Blues, Soul i Funk. Van destacar de la resta de segells per la seva atenció cap als músics, que gravaven sense interrupcions entre fum i alcohol, enllaçant  aquestes sessions amb les actuacions als clubs. Combinant la tècnica de l'enginyer de só Rudy Van Gelder i la del fotògraf Francis Wolff, reinventaren el concepte d'àlbum jazzístic des de la música fins al disseny.