Del 6 al 17 de juny tancat!

SABRINA BANFI

Alumnes de St.Gregori

DIA DE LA MÚSICA

Concerts gratuïts a la terrassa fins a les 22 h

18.00 h Grups d'improvisació de l'Aula de Jazz i Música Moderna del Conservatori de Girona

18.45h Big Band Senior i Combos de l'Escola Municipal de Música de Sant Feliu de Guíxols

19.30 h Combos de Toni Pujol

20.00 h Combos de l'escola Espai Jazz

21.00 h Combo Jazz Adults escola St.Gregori

Oriol Armet (saxo tenor), Artur Antúnez (clarinet), Jordi Novell (piano), Martí Adroher (baix) i Dani  Moreta (bateria).

21.30 h Sunset Jazz Orquestra

Domènec Serrano (clarinet), Albert Puxan (trompeta), Josep Adroher (saxo alto), Salvador Parés (saxo tenor), Joni Ripoll (trombó), Francesc Granés (guitarra), Spencer Groves (piano), Joana Ferrer (baix) i Ricard Santaló (bateria).

Concert a l'escenari interior amb suplement de 3 euros a la primera consumició

22.00 h Cesc Adroher 5tet Tribut a Jimmy Ranney

Cesc Adroher i Dani Comas (guitarres), Albert Cirera (saxo tenor), Joan Motera (contrabaix) i Ramon Prats (bateria).

dimarts 21 juny

dissabte 18 de juny a les 20.00 h

AULA MUSICAL

Audició d'alumnes

Els alumnes de música moderna de l'Aula Musical de Girona oferiran un repertori de cançons de música moderna situat en estils com el Funk, Blues, Pop, Soul o Jazz.

Qualsevol músic ha hagut de tastar molts escenaris per a poder agafar l'experiència necessària per a créixer com a intèrpret. Qui sap si estarem davant dels primers passos d'un nou Tete Montoliu, d'una nova Ella Fitzgerald o d'un nou Art Blakey.

dimecres 29 de juny a les 19.00 h