dimarts 1 novembre a les 18 h i les 20 h

Daniel Regincós violoncel

Joan Sadurní piano

Pedrito Martínez contrabaix

El Sextet Gerió ha estat durant molts anys present a la programació del cicle Jazz & Fires, sovint presentant repertori d'Astor Piazzola o d'altres autors als quals els membres del grup havien reescrit o arranjat. Per aquesta edició, ens volen oferir en primícia l'estrena del seu nou programa dedicat a Duke Ellington, un dels compositors més destacats del segle XX. Com en totes les seves actuacions, us captivaran des del primer moment!

dijous 3 novembre a les 22 h

JAVI RUIBAL TRIO

fusió

Manu Sánchez piano

Ale Benítez baix

Javi Ruibal bateria

Javi Ruibal és bateria i percussionista de jazz, flamenc i músiques del món, que al llarg de la seva carrera ha treballat amb Kiko Veneno, Renaud García Fons, Taksim Trio, Rafael Riqueni o Jorge Pardo, entre molts altres. A la seva gira de 2022, presentarà juntament amb Ale Benítez i Manu Sánchez les seves més recents composicions. Un trio que explora el nostre planeta i la seva enorme riquesa musical.

dissabte 5 novembre a les 22 h

RICK MARGITZA QUARTET

Rick Margitza saxo

Albert Bover piano

Toño Miguel contrabaix

Roger Gutiérrez bateria

El saxofonista Rick Margitza és un dels que més admirem des que vam tenir l'oportunitat de descobrir-lo formant part de la banda de Miles Davis, en una de les èpoques més creatives i innovadores del gran geni del jazz del segle XX. Des d'aleshores fins avui, la vida ens ha regalat dues oportunitats per escoltar al Sunset a aquest gran músic que sempre ens fa sentir com vells amics, i és un honor que el seu retorn coincideixi amb el vint-i-unè aniversari del Club. Si encara no l'heu conegut, no badeu!

dissabte 12 novembre a les 22 h

SHEILA JORDAN TRIO

Sheila Jordan veu

José Carra piano

Bori Albero contrabaix

Als seus noranta-tres anys, Sheila Jordan és història viva d'un art del qual va ser testimoni i encara n'és protagonista. Amiga de Max Roach o Charles Mingus, qui li va presentar a Lennie Tristano, mestre que la va ajudar a millorar el seu fraseig escoltant Lester Young i Charlie Parker, va ser habitual companya de sortides de Bird, el qual sovint la presentava com "la cantant amb una oïda d'un milió de dòlars". Jazz llegendari a Girona!

dijous 17 novembre a les 20 h i a les 22 h

KEVIN HAYS /

BEN STREET /

BILLY HART

Kevin Hays piano

Ben Street contrabaix

Billy Hart bateria

En la que serà una de les tardors més espectaculars artísticament que hàgim viscut al club, comptar amb aquestes tres divinitats de la galàxia jazz, és un luxe i privilegi que hem d'agrair a la seva generositat i ganes de tornar a tocar pel públic del Sunset, on ja hi han actuat amb diferents grups. El seu disc conjunt All Things Are és una obra mestra i podeu formar part de la història del jazz escoltant-los en viu en una de les seves poques actuacions programades en clubs de jazz per presentar-lo. Imperdible!

dissabte 19 novembre a les 22 h

CHINO SWINGSLIDE

Blues, Swing i Jazz

Chino Swingslide veu i guitarra

Chino Swingslide és un dels protagonistes més actius de l'escena musical de Barcelona, artista polifacètic que no passa desapercebut a cap escenari. Músic solista, compositor, arranjador i showman dotat de gran tècnica i carisma a l'escenari, ha actuat en sales i festivals d'Europa i els Estats Units, amb un èxit indiscutible a cada actuació. Nascut a l'Argentina i radicat a Barcelona des de l'any 2001, ha esdevingut un dels artistes locals amb més projecció internacional.

divendres 25 novembre a les 20 h

PERE MARTÍNEZ

recital de cante

Pere Martínez cante

Edgar Platón guitarra

Llicenciat en cant flamenc, Pere Martínez és una de les veus més interessants i versàtils del panorama flamenc català. La seva força, entusiasme i inquietud l'han portat a participar en projectes de flamenc heterodox, però en aquesta ocasió el podrem veure en estat pur i en un entorn íntim, acompanyat del sensible guitarrista Edgar Platón, expert en l'acompanyament al cant flamenc.

dissabte 26 novembre a les 22 h

RONAN GUILFOYLE

TRIO

Gabriel Amargant saxo

Ronan Guilfoyle baix acústic

Gonzalo del Val bateria

Ronan Guilfoyle és una figura clau de l'escena irlandesa i ha desenvolupat una gran reputació internacional com a intèrpret, i com a professor, en la darrera dècada ha estat ensenyant en escoles com Berklee el seu revolucionari mètode, basat en modulacions rítmiques i domini dels compassos més complexos. Va començar la seva carrera amb el grup de Louis Stewart a principis dels '80 i han demandat els seus serveis figures com Dave Liebman, Kenny Werner, Joe Lovano, Kenny Wheeler,   o Brad Mehldau.

Concert Girando Por Salas

diumenge 27 novembre a les 20 h

SUNSET RHYTHM KINGS

Jazz de Nova Orleans

Pau Casares clarinet i saxo

Oriol Vallés trompeta

Dani Alonso trombó

Marc Martín piano

Joan Casares bateria

Els ambaixadors del club tornen a casa i recuperem el bon costum de gaudir del seu swing el darrer diumenge de cada mes. La seva proposta rítmica i festiva rememora el jazz primigeni de Nova Orleans, amb una formació que inclou músics destacats de casa nostra i de diferents generacions. Uns clàssics de la nostra programació que no fallen mai. Veniu a vibrar amb ells!

dijous 24 novembre a les 22 h

TRIO NILO

Ernest Pipó guitarra

Tomàs Pujol baix

Kike Pérez bateria

Trio Nilo ha estat el guanyador del primer Premi Talent 2021, que els brinda l'oportunitat de fer una gira que forma part d'Acciones para Músicos Noveles, un projecte de col·laboració entre el Taller de Músics i Acción Cultural Española. Presentaran un disc de composicions dels tres membres del grup, on busquen una identitat sonora i un estil propi. El seu punt de partida és el jazz i se serveixen de les seves composicions com a base d'un discurs que dóna peu a la improvisació. El resultat és una interpretació sincera i atrevida.

dissabte 19 novembre a les 22 h