dijous 1 desembre a les 20 h i les 22 h

Jean-Paul Brodbeck piano

Lukas Traxel contrabaix

Jorge Rossy bateria

El llegendari guitarrista de jazz Kurt Rosenwinkel i l'aclamat pianista suís Jean-Paul Brodbeck uneixen forces en "The Chopin Project", una col·laboració històrica que els troba reinterpretant la música de Fréderic Chopin per a quartet de jazz.

Rosenwinkel i Brodbeck s'uneixen al jove i brillant baixista suís Lukas Traxel i al bateria Jorge Rossy, una figura clau de les comunitats del jazz espanyol i nord-americà.

dissabte 3 desembre a les 22 h

HORELLOU /

NARDIN /

PANNIER

ORGAN TRIO

Gaël Horellou saxo alto

Fred Nardin orgue

Raphaël Pannier bateria

dimecres 7 desembre a les 22 h

JESÚS MOLINA QUARTET

Jazz fusió

Jose Irarragorri guitarra

Jesús Molina piano

Guy Bernfeld baix

Jorge Pérez bateria

El colombià Jesús Molina s'envolta per al seu quartet de tres figures de repercussió internacional: Guy Bernfeld, baixista excepcional, que a la seva curta edat ja ha tocat per tot món i que encapçala tota una generació de genials músics israelians; Jorge Pérez, bateria i percussionista, líder de la banda Patax, i Jose Irarragorri, fantàstic guitarrista, compositor i multiinstrumentista cubà.

Graduats amb honors per la Berklee College Of Music, uniran els seus talents en un impactant xou ple de frescor i virtuosisme.

dissabte 10 desembre a les 22 h

TBA

dijous 15 desembre a les 20 h

AUDICIÓ MODERN CMG + JAM SESSION

Cicle Jazz de les escoles

En aquest concert de l'Aula de Música Moderna i Jazz del Conservatori de Música Isaac Albéniz de la Diputació de Girona, podreu escoltar als alumnes de combo cantants, combo creatiu, improvisació i instruments. Oferiran un repertori variat on podreu escoltar aquests joves músics compartint escenari amb els professors Luis González, Manel Fortià, Ramon Prats, Joan Sadurní i David Salleras. En finalitzar el concert s'obrirà una jam session oberta a tothom.

dissabte 17 desembre a les 20 h

LLUÍS COLOMA &

HIS MUSICAL TROUPE

Gira 20è aniversari

Kid Carlos guitarra

Lluís Coloma piano

Manolo Germán contrabaix

Albert Enkaminanko percussió

Arnau Julià bateria

Fa vint anys Lluís Coloma va començar un viatge musical que l'ha portat a tocar a escenaris de tot al món, dintre de l'escena del Blues i Boogie Woogie. Músic inquiet, actualment es troba en un moment d'explosió creativa, trencant esquemes i límits musicals, creant composicions que evoquen un imaginari èpic, cinematogràfic... que transporten a una dimensió sensitiva i dinàmica. Totes elles lligades amb el fil conductor del Blues i d'un batec rítmic comú, que apareix trepidant inclús en tempos lents.

dilluns 19 desembre a les 20 h

ESCOLA DE MÚSICA STGREGORI

Cicle Jazz de les escoles

En aquesta audició de final de trimestre de l'Escola de Música StGregori podrem escoltar els conjunts d'alumnes de jazz del mestre Dani Alonso.

divendres 23 desembre a les 20 h

TBA - NEU! Festival

dissabte 24 desembre

TANCAT

diumenge 25 desembre

SUNSET RHYTHM KINGS

Jazz de Nova Orleans

Pau Casares clarinet i saxo

Oriol Vallés trompeta

Dani Alonso trombó

Marc Martín piano

Joan Casares bateria

dimarts 20 desembre a les 20 h

BIG BAND CMG

Cicle Jazz de les escoles

La Big Band del Conservatori de Música Isaac Albéniz de la Diputació de Girona la formen estudiants interessats a aprofundir en el repertori de Big Band, la improvisació i la música moderna. El seu repertori va des d'estàndards dels anys 30 i 40 fins a arranjaments i peces de Roy Hargrove, Pat Metheny, Michel Camilo, Chick Corea o Michael Mossman. En aquest concert gaudirem dels joves músics i d'algunes sorpreses que han preparat per a aquesta actuació.

dimecres 21 desembre a les 20 h

COMBO ESCOLA

ST. GREGORI &

SUNSET JAZZ ORQUESTRA

Cicle Jazz de les escoles

Doble programa en què podrem escoltar la feina feta en el darrer trimestre pels membres del combo de pares de l'Escola StGregori i per la Sunset Jazz Orchestra, formada per socis del Club. Totes dues formacions han treballat el seu repertori amb la tutoria de Cesc Adroher.

dijous 22 desembre a les 20 h

ESCOLA DE MÚSICA STGREGORI

Cicle Jazz de les escoles

Recital de final de trimestre a càrrec dels alumnes de cant modern de Sabrina Banfi.

dissabte 31 desembre i diumenge 1 gener

TANCAT