dissabte 6 maig a les 22.00 h

Home de Salt

Jordi Franco baix

David Simó bateria

Nito Figueras torna amb força al Sunset presentant el seu Project, una proposta a través de la qual el pianista saltenc ens mostra la seva visió musical més íntima. Hi trobareu smooth jazz, soul, pop, influenciant unes composicions vitals, enèrgiques i vitals. Aquest nou trio d'en Nito compta amb dos músics clau de la música popular com són Jordi Franco i David Simó.

dissabte 13 maig a les 22.00 h

XAVI TORRES

A KIND OF BEETHOVEN

Sonates Jazz

Lluc Casares clarinet baix

Xavi Torres piano

Joan Terol bateria

Xavi Torres ens presentarà el seu àlbum Kind of Beethoven, en el qual aquest gran pianista revisita una de les obres cabdals de la literatura musical: les Sonates de piano de Beethoven. Torres, un dels músics més sol·licitats  de l'escena europea, ha estudiat clàssic i jazz a Barcelona i al Conservatorium van Amsterdam. També ha guanyat diversos premis internacionals i ha estat finalista del Thelonious Monk Jazz Competition a Washington DC, el concurs de jazz més important del món.

dissabte 20 maig a les 20.00 h i a les 22.00 h

BEN SIDRAN

QUARTET

80th Birthday Parade

Ben Sidran veu i piano

Bill McHenry saxo tenor

Tom Warburton contrabaix

Leo Sidran bateria

Amb vuitanta anys, al llegendari Ben Sidran li calen poques presentacions. Pels despistats, va ser el teclista del primer àlbum dels Rolling Stones, i en els seus seixanta anys de carrera ha enregistrat quaranta discs al seu nom, a més d'haver-ne produït centenars per altres artistes. Fins a l'arribada de la COVID estàvem acostumats a rebre'l cada tardor, i estem molt emocionats del seu retorn en aquest moment tan especial pel Club. No us ho podeu perdre!

diumenge 21 maig a les 20.00 h

MICHAEL FEINBERG QUARTET

presentació del disc

Blues Variant

Noah Preminger saxo tenor

Eden Ladin piano

Michael Feinberg contrabaix

Terreon Gully bateria

Michael Feinberg és una de les grans figures actuals del baix elèctric i el contrabaix, a qui des de la seva etapa d'estudiant hem pogut escoltar acompanyant a figures com John Scofield o Kenny Werner. El seu debut al Sunset està impulsat pel nostre estimat amic Noah Preminger, un dels nostres tenors favorits al qual ja fa massa anys que no hem pogut escoltar en viu. Serà una gran ocasió gaudir d'aquests músics sensacionals!

dissabte 27 maig a les 22.00 h

ADRIAN CUNNINGHAM

GYPSY QUARTET

Jazz Manouche

Adrian Cunningham saxo,

flauta i clarinet

Quentin Flageul guitarra

Victor Paradís guitarra

Jacob Marcé contrabaix

Adrian Cunningham és un habitual de la nostra escena, reconegut multiinstrumentista i ambaixador del jazz més tradicional. En aquesta ocasió ens presentarà el seu nou projecte, inspirat en la trajectòria de Django Reinhart i la seva visió innovadora de la música, presentant un recorregut partint del Django més tradicional fins al més contemporani.

diuenge 28 maig a les 20.00 h

Pau Casares clarinet i saxo

Dani Alonso guitarra i trombó

Marc Martín piano

Albert Martínez contrabaix Joan Casares bateria

Darrera oportunitat d'aquesta temporada per gaudir del sensacional swing contagiós dels Sunset Rhythm Kings, la banda resident del club des de fa uns anys. Serà un final de curs apoteòsic. No hi falteu!