dissabte 6 gener a les 22.00 h

EMMANUEL PI DJOB

AfroSoull Gang

Emmanuel π Djob veu i guitarra

Benilde Foko baix

Sega Seck bateria

AfroSoul Gang és la trobada entre el soul nord-americà i la tradició de l'Àfrica subsahariana, oferint música de ball, trànsit i encanteris, amb composicions pròpies d'Emmanuel Pi Djob, i temes clàssics del gènere. Djob és un cantant molt carismàtic, amb un registre i potencia impressionants, que l'han fet triomfar arreu, especialment a França on gaudeix de reconegut prestigi i fama. Un imperdible per començar l'any!

dissabte 13 gener a les 20.00 h i a les 22.00 h

IGNASI TERRAZA GUITAR TRIO

Ignasi Terraza piano

Carla Motis guitarra

Aquest format va començar a ser conegut a partir del trio de Nat King Cole, a finals dels anys 40. Durant la dècada següent, grans pianistes de jazz van gravar discos amb aquesta formació i encara avui els aficionats recorden els trios de piano, guitarra i contrabaix d'Oscar Peterson, Ahmad Jamal, Hank Jones, o Wynton Kelly.  Ignasi Terraza, un dels grans pianistes del nostre jazz, també ha volgut contribuir a aquesta formació amb una agrupació sòlida i amb molt de swing.

diumenge 14 gener a les 20.00 h

Manel Fortià contrabaix

Vincent Calmettes bateria

Les jam sessions han estat una de les marques de la casa des dels inicis del club, acollint de manera periòdica trobades de músics de diferents estils i nivells. Amb l'arribada de la pandèmia es van haver de suspendre aquestes sessions, i ara en torna una, la dedicada exclusivament al jazz, de manera mensual fins al final de la temporada. Per la represa, un trio base sensacional molt vinculat al Sunset, i s'espera la participació de molts de jazzistes que ens faran passar un vespre meravellós.

dissabte 20 gener a les 22.00 h

ALEXEY LEÓN

Latin Jazz

Alexey León saxo i flauta

Carl Winther piano

Manel Fortià contrabaix

Marc Miralta bateria

Alexey León és un saxofonista, flautista i compositor nascut a Manzanillo (Cuba) i criat a Moscou (Rússia). El seu quart àlbum com a líder és un homenatge a la tradició del jazz afrocubà i als pioners del gènere, com Chano Pozo, Dizzy Gillespie o Irakere. El tema que dona nom al disc, Influenciado, és un homenatge a l'obra d'un dels mítics fundadors del jazz afrocubà, Chucho Valdés, i a la seva cèlebre composició Mambo Influenciado. Jazz llatí d'alta intensitat!

dimarts 23 gener a les 20.00 h

AUDICIÓ MODERN CMG + JAM SESSION

Cicle Jazz de les escoles

En aquest concert de l'Aula de Música Moderna i Jazz del Conservatori de Música Isaac Albéniz de la Diputació de Girona, podreu escoltar als alumnes de combo cantants, combo creatiu, improvisació i instruments. Oferiran un repertori variat on podreu escoltar aquests joves músics compartint escenari amb els professors Luis González, Manel Fortià, Ramon Prats, Joan Sadurní i David Salleras. En finalitzar el concert s'obrirà una jam session oberta a tothom.

dissabte 27 gener a les 22.00 h

GORKA BENÍTEZ QUARTET

Gorka Benítez saxo

Dani Pérez guitarra

Abel Boquera orgue

David Xirgu bateria

Gorka Benítez és un dels artistes que més vegades ha actuat al Sunset en els darrers vint-i-dos anys, on sempre ha sabut captivar i fascinar el respectable. Cadascuna de les seves actuacions ens ha fet viatjar i vibrar amb les composicions tan autèntiques i genuïnes de Benítez, i en aquesta ocasió ens presentarà el seu nou grup, que és el seu trio ja mític, amb l'afegitó del fantàstic Abel Boquera a l'orgue. Una de les cites imperdibles de cada temporada!

diumenge 28 gener a les 20.00 h

SUNSET RHYTHM KINGS

Jazz de Nova Orleans

Pau Casares clarinet i saxo

Oriol Vallès trompeta

Dani Alonso guitarra i trombó

Marc Martín piano

Albert Martínez contrabaix Joan Casares bateria

Un any més els Sunset Rhythm Kings seran presents mensualment a la nostra programació, per delectar-nos amb el seu fantàstic jazz de Nova Orleans. En el seu repertori hi trobem clàssics de la tradició de Crescent City, així com alguns arranjaments sorprenents i divertits de temes que segur que reconeixereu de seguida. Els seus concerts són ideals per gaudir en família. No us els perdeu!