dissabte 3 febrer a les 20.00 h i a les 22.00 h

Toni Solà saxo tenor

Gerard Nieto piano

Xavi Hinojosa bateria

Torna al Sunset el llegendari saxofonista Scott Hamilton, acompanyat novament del quartet de Toni Solà. Hamilton és un dels músics amb més swing que han passat pel nostre escenari, que, d'una banda, hereta d'una tradició que coneix i respecta, i de l'altra de les seves experiències des de jove amb Roy Eldridge, Joe Vebuti o la big band de Benny Goodman. Història viva del jazz!

diumenge 4 febrer a les 20.00 h

Manel Fortià contrabaix

Vincent Calmettes bateria

Les jam sessions han estat una de les marques de la casa des dels inicis del club, acollint de manera periòdica trobades de músics de diferents estils i nivells. Amb l'arribada de la pandèmia es van haver de suspendre aquestes sessions, i ara en torna una, la dedicada exclusivament al jazz, de manera mensual fins al final de la temporada. Per la represa, un trio base sensacional molt vinculat al Sunset, i s'espera la participació de molts de jazzistes que ens faran passar un vespre meravellós.

dissabte 10 febrer a les 22.00 h

XAVI TORRES TRIO

Xavi Torres piano

Marco Zenini contrabaix

Andreu Pitarch bateria

Durant el confinament, Torres va composar peces diariament durant un mes, de música que transcendeix i parla per si sola expressant els sentiments oposats del moment: tristesa, esperança, nostàlgia i la gratitud. Per tenir més colors per a cada peça, va enregistrar el disc amb dues bases diferents: amb Reinier El Negrón Elizarde (Chucho Valdés) i Andreu Pitarch, i amb Clemens van der Feen (Fred Hersch, Brad Mehldau) al contrabaix i Jamie Peet (Gregory Porter) a la bateria.

dissabte 17 febrer a les 20.00 h i a les 22.00 h

RALPH MOORE QUARTET

Cicle llegendes del Jazz

Ralph Moore saxo

Joan Monné piano

Joris Dudli bateria

Ralph Moore té guanyada a pols una pàgina a la història del jazz. Als anys 80 i principis dels 90, instal·lat a Nova York, va girar i va gravar constantment amb els artistes més grans d'aquest gènere; els seus discos i gires juntament amb Ray Brown, Cedar Walton, Horace Silver, Kenny Barron, JJ Johnson i un llarg etcètera d'instrumentistes i creadors fonamentals en la música del segle XX el posicionen en un lloc de privilegi entre els jazzmen. Tot un honor poder escoltar-lo per primera vegada al Sunset Jazz Club.

dissabte 24 febrer a les 22.00 h

BARTHA & ARNEDO QUARTET

Pol Omedes trompeta

Mátyás Bartha piano

Danny Ziemann contrabaix

Guillem Arnedo bateria

Aquest grup és una col·laboració entre el pianista hongarès establert a Viena i el baterista de Barcelona, que toquen junts des del 2015, quan es van conèixer a Nova York. La banda es completa amb el trompetista català Pol Omedes i el contrabaixista nord-americà Danny Ziemann, també resident a Viena. El quartet estima els sons acústics i l'art del swing i toquen música original de Guillem i Matyas, alhora que interpreten temes del Great American Songbook.

diumenge 25 febrer a les 20.00 h

SUNSET RHYTHM KINGS

Jazz de Nova Orleans

Pau Casares clarinet i saxo

Oriol Vallès trompeta

Dani Alonso guitarra i trombó

Marc Martín piano

Albert Martínez contrabaix Joan Casares bateria

Un any més els Sunset Rhythm Kings seran presents mensualment a la nostra programació, per delectar-nos amb el seu fantàstic jazz de Nova Orleans. En el seu repertori hi trobem clàssics de la tradició de Crescent City, així com alguns arranjaments sorprenents i divertits de temes que segur que reconeixereu de seguida. Els seus concerts són ideals per gaudir en família. No us els perdeu!

dijous 29 febrer a les 22.00 h

BRUCE BARTH TRIO

Bruce Barth piano

Mark Hodgson contrabaix

Stephen Keogh bateria

Bruce Barth és considerat un dels referents del piano de les últimes dècades. Ha exercit com a pianista i director musical del vocalista Tony Benett, ha participat en bandes sonores de pel·lícules per Spike Lee, destacant entre aquestes la controvertida "Malcolm X", a més d'haver treballat al costat de músics del calibre de Stanley Turrentine, Terence Blanchard o Stan Getz. Estimat a parts iguals per la crítica especialitzada i el públic, Barth acumula una extensa i interessant discografia.

dijous 22 febrer a les 19.00 h

XIII MEMORIAL PERE RODEJA

Gremi de Llibreters de Catalunya

El Memorial Pere Rodeja és un premi que té l'objectiu d'estimular els llibreters en el seu paper d'agents culturals i de fer valdre l'ofici de llibreter alhora que vol distingir la tasca d'escriptors, periodistes i mitjans de comunicació que donen suport al sector de les llibreries. Fou instituït pel Gremi de Llibreters de Catalunya el 2012, a instàncies del Gremi de Llibreters de la demarcació de Girona. El llibreter Pere Rodeja i Ponsatí, que dona nom al premi, va regentar durant anys la Llibreria Geli de Girona.

CANCEL·LAT!